Anledningen till attt jag vill köpa den är att jag vill få min fyrhjuling att låta mer. Den har skönt acc eftersom jag bytt vikter men jag vill att den ska låta som om den axxaar också. För 140kr så tycker jag det är värt det?
isphoodman skrev:kommer jag 100% säkert att behöva byta munstycke? finns det inget sätt runt det ?
Nej skulle inte tro det (rätta mig om jag har fel)
"Fuck You I Ride A Derbi"
Tuta skrev:Men lägg av å klaga jävla hobbymoddar
bensinskalle skrev:
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
isphoodman skrev:kommer jag 100% säkert att behöva byta munstycke? finns det inget sätt runt det ?
Du kan höja nålen så går den väll bättre men inte bra... Så i princip, ja, det är 100% säkert
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Du kan höja nålen så går den väll bättre men inte bra... Så i princip, ja, det är 100% säkert
Vad menar du exakt med inte bra?
Han menar nog att den inte kommer gå helt optimalt. Köp munstycke och filter eller inget alls, för om du skippar munstyckena så lär det svida till både i din fyrhjuling och pånbok...
Kolla gärna in mitt Rieju Drac RR Sport Edition 2005 Projekt!
ja du måste byta munstycke... om du inte stryper ner luftflödet i filtret igen men då är de lix ingen mening att skaffa de....
som andra sagt, bara onödigt på en org moppe..., drar mer bensin kan bli svårtstartad kan tjura i regn, poliserna har plötsligt nått att gnälla över...
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
onödigt inköp. Den kommer att få 0.00000000000000000000000000000005 hk mer. Givetvis ska du fixa ett större munstycke.
Bensinpengen kommer däremot att förändras desto mer!