Ja, om du har tur så får du bara en varningAjrosid skrev:Om dom lyckas ta en. När man ska ut eller nåt. får man olovlig körning och grejer då?
Ja, om du har tur så får du bara en varningAjrosid skrev:Om dom lyckas ta en. När man ska ut eller nåt. får man olovlig körning och grejer då?
kanske inte eftersom det kan vara en 30 moppe, så om man ska köra utan skylt så kan man ju lika köra på en gångväg då det är mycket säkrare och då kommer dom inte bry sig eftersom dom tror det är en 30 moppe, men beror helt på vilken polis.Ajrosid skrev:Om man tar bort reg skylten. Då lär ju förmodligen polisen jaga en hela tiden. Så fort dom ser att skylten e borta..
hahaMarcusarle skrev:Börjar polisen köra bakom en, full gas är det enda rätta i sådana tillfällen
Jag tror du kan vara rätt lugn men det beror på var och hur du bor men man blir inte stannad särskilt ofta och kanske inte alls under sin moppetid så det är lugnt jag har t.om kört bakhjul vid en snut men han brydde sig inte faktist som tur ärTheUnuzuaL skrev:hahaMarcusarle skrev:Börjar polisen köra bakom en, full gas är det enda rätta i sådana tillfällen
själv så är jag jätte rädd för att trimma, vågar inte riktigt göra det då jag tror jag kommer ge mig direkt jag blir jagad, så min dröm som stuntare kommer aldrig gå i uppfyllelse då man inte kan stunta original
kan hålla med dig lite där, igår tävlade mina kompisar som just fått 70cc och ville kolla vilken som gick snabbast och då kom en pikétbuss men det bara åkte förbi, fast i och för sig så var han ensam, får dom stanna då? alltså om dom är ensamma?Mattyyy skrev: Jag tror du kan vara rätt lugn men det beror på var och hur du bor men man blir inte stannad särskilt ofta och kanske inte alls under sin moppetid så det är lugnt jag har t.om kört bakhjul vid en snut men han brydde sig inte faktist som tur är
Jag TROR att dom får det men lite osäker men 2 av mina kompisar körde i typ 70 och mötte en mc snut men snuten brydde sig inteTheUnuzuaL skrev:kan hålla med dig lite där, igår tävlade mina kompisar som just fått 70cc och ville kolla vilken som gick snabbast och då kom en pikétbuss men det bara åkte förbi, fast i och för sig så var han ensam, får dom stanna då? alltså om dom är ensamma?Mattyyy skrev: Jag tror du kan vara rätt lugn men det beror på var och hur du bor men man blir inte stannad särskilt ofta och kanske inte alls under sin moppetid så det är lugnt jag har t.om kört bakhjul vid en snut men han brydde sig inte faktist som tur är
Äsch, inte äre det någon fara att trimma, kör du som folk så bryr sig inte poliserna, gled runt med stunt setup och dom jagade mig endast 2 gånger, alla andra gånger dom mötte mig när jag körde som normalt folk gjorde dom ingentingTheUnuzuaL skrev:hahaMarcusarle skrev:Börjar polisen köra bakom en, full gas är det enda rätta i sådana tillfällen
själv så är jag jätte rädd för att trimma, vågar inte riktigt göra det då jag tror jag kommer ge mig direkt jag blir jagad, så min dröm som stuntare kommer aldrig gå i uppfyllelse då man inte kan stunta original
hej på dig meddraclover skrev:jag har kört sen jag va ca 14 o nu är jag 15 då jag börja på en 250cc höghjulad fiddy det va min första cross o då körde jag i stan över allt sen har jag haft en as trimmad aerox en trimmad tms motard o nu har jag en ludix stuntmopppe en drac som gör 100 och en mt5 som gör 115 o jag kör överallt o jag är inte rädd för jag lyckas alltid sticka från dom sen har jag blivit jagad ca 25 30 gånger ingen gång har jag blivit tagen så jag är inte rädd
+1CaToXXo skrev:hej på dig meddraclover skrev:jag har kört sen jag va ca 14 o nu är jag 15 då jag börja på en 250cc höghjulad fiddy det va min första cross o då körde jag i stan över allt sen har jag haft en as trimmad aerox en trimmad tms motard o nu har jag en ludix stuntmopppe en drac som gör 100 och en mt5 som gör 115 o jag kör överallt o jag är inte rädd för jag lyckas alltid sticka från dom sen har jag blivit jagad ca 25 30 gånger ingen gång har jag blivit tagen så jag är inte rädd
"Får" betyder inte att dom inte GÖR det...nAn skrev:Vi kör bara, polisen får tydligen inte jaga oss ^^,