Nutbreaker skrev:allt dedär fungerar bra ihop, kopplingsklocka är väldigt bra när man stuntar så koppling får greppa om och om igen plus att den kyler riiktigt bra
Ok, vilken drivrem ska man ha ?;)
Jag hitta inte de förbannade strypningarna på moppen så jag trimma hastighetsmätaren i stället...........nu gör den 85 km.
Kommer nog bli jätte bra! Wingcooler är den lättaste av alla kopplingsklockor, bara 395 gram, vilket ger bättre axx. Hade köpt båda Däremot om du inte behöver byta kopplingsklocka så gör det inte, bara onödiga pengar Om du behöver, rekommenderar jag den !
Senast redigerad av Roxxen96 den 16 september 2011, 14:35, redigerad totalt 1 gånger.
Kommer nog bli jätte bra! Wingcooler är den lättaste av alla kopplingsklockor, bara 395 gram, vilket ger bättre axx. Hade köpt båda Däremot om du inte behöver byta kopplingsklocka så gör det inte, bara onödiga pengar Om du behöver, rekommenderar jag den !
Så du tycker inte jag ska köpa wingcooler?
Men ska man köra på original drivrem?
Jag hitta inte de förbannade strypningarna på moppen så jag trimma hastighetsmätaren i stället...........nu gör den 85 km.
Du ska köra med original drivremmen, jag körde med Prodrive och den gick riktigt slött och tog tid tills den kom upp i hastighet efter det bytte jag tillbaka till original drivremmen och då gick den klockrent.
Så du tycker inte jag ska köpa wingcooler?
Men ska man köra på original drivrem?
Jag tycker absolut du ska köpa den ^^ Det är bara att testa vilket som är bäst, original eller den starkare kevlar.
Born2Ride skrev:Du ska köra med original drivremmen, jag körde med Prodrive och den gick riktigt slött och tog tid tills den kom upp i hastighet efter det bytte jag tillbaka till original drivremmen och då gick den klockrent.
Okej, då blir de till o beställa