Hur kan jag bli mer känd inom Cod 1

Snack om allt som rör datorer, konsoler, spel, program, datormusar, telefoner etc
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Hur kan jag bli mer känd inom Cod 1

Inlägg av DEA!! »

Tjenare grappar!

Joo jag har spelat call of duty 1 x antal år nu och naturligtvis blivit mkt bättre!
Jag spelar endast rifle, vilket är svårare och roligare!
Jag hade en paus på 1 år när datan var paj, men nu när allt funkar och jag lagt ner MW2 så har jag börjat spela igen. Och nu har jag insett hur bra jag är. Jag ligger alltid bland dom första i matcherna (visst alla har dåliga dagar, så inte alltid). Jag leker med "pro"-claner. Har hört x antal gågner att jag är pro.

Men hur ska jag göra för att bli mer "känd" i kretsen? Dom ska FRUKTA mig!! :twisted:
Jag har testat att spela in när jag spelar, men då hackade det, sen när jag väl filmat klart kunde jag inte föra in det i Windows Movie Maker?
Jag har en clan, men spelar aldrig med dom. Det är liksom ett "hemmabygge" till clan, hur kul är det?

Har ni några tips på vad jag kan göra?! :)

MVH!!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
Mura
King of the street

Inlägg av Mura »

finns det inga tävlingar?

annars får du fixa så du kan filma in och lägga in på youtube :)

men bästa är ju att vinna tävlingar vet inte riktigt hur cod1 går till
5v5 och sånt...

men på cs är det ju tävlingar som gäller :)
Bild
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Jag är inte så kunnig om det finns några tävlingar så, spelet är ju ganska gammalt och inte allt för många spelar det ju heller :P
Har ni några tips på "gamecams"? jag kommer inte ihåg nu vad det hette, det jag använde förut, men det var ingen 10:a iallafall!

MVH
Användarens profilbild
Nutbreaker
Kinaraket

Inlägg av Nutbreaker »

om du snackar om PC så finns ju fraps att cracka ;)
Stuntriding is not a crime!
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Aa, det är PC vi pratar om, jag är ytterst dålig när det gäller cracka och sånt, eller aa har aldrig gjort det så :P
explain!
Användarens profilbild
Hebbex
Svårstartad skrothög

Inlägg av Hebbex »

Jag tror att Call of Duty 1 är lite för gammalt för att bli känd genom att spela det. Men du kan försöka filma och göra ett montage och skicka in det till "promoters" som Hazard Cinema.
D3nnis skrev:varför får jagont i magen och blir bajsnödig när jag dricker monster?
Nej
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

Filma och sånt, Riktiga Fräcka Skills och sånt, Så byter du aldrig ditt namn så blir du nog känd, Fast tycker att du skall Börja spela något annat.
Bild

Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete. :D

«Pure Metrakit. Pure Power.»
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

Fefan, gamla Call of Duty är riktigt fint, på det senaste LAN:et vi hade spelade vi CoD 2, haha, härjigt värre

Men ja, CoD 1 är ganska okänt, så att bli känd för dina skills med rifle kan bli svårt, men försök att få ihop en film, om din egen dator inte pallar med att filma så kan du prova att låna en kompis dator och filma på den.

Kan fast klippa ihop ett montage åt dig om du vill, sen kan du skicka in den till Machinima, om du är hälften så bra som du beskriver så borde du nog inte ha några problem att komma in ;)
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

Du kan böja med en härlig film på youtube som visar hur bra du är :)

sen försök få tag i några riktigt bra spelare och börja snacka och kanske köra med dom och få lite respekt som spelare ;)
Skriv svar