försvunnen pappa.

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
Riejuman
Gasres
Inlägg: 1560
Blev medlem: 2 juni 2011, 21:45
Ort: vasa

Inlägg av Riejuman »

peugeotkillen skrev:
Riejuman skrev:
Kirurgen skrev: Dessa invandrare som bara förstör ska inte ha något här i Sverige och göra. Skönt att höra att han kom hem iallafall!
tycker att alla invandrare skall fara till alla sina jävla länder i afrika eller varifrån dom nu kommer. de gör ingen nytta, de bara lever på skatte bidrag och inte jobbar själva :x

JÄVLA RAIST .

SEN FINNS det utlänningar som har ett jobb och lever rit och är inte kriminela som jag och min familj ..

sen är det inte vår fel att vissa inte får jobb . det är ju företagen .om det inte finns jobb .. eller är rasister

tänk lite för innan någon säger något tänk om du skulle komma från där det var krig och sen flyttar du t sverige och blir kallas utlänning och dom får inte jobb säger bara omfg. heem inte så roligt eller ?
Raist... vet int va det betyder men de flesta utlänningar har inget jobb och bara lever på skatten. jag tror inte att du är så positiv till utlänningar då du börjar jobba och ger dem pengar medan de bara ligger där hemma på soffan. Men visst visst... det finns nog utlänningar som jobbar och tjänar själva pengar men majoriteten är arbetslösa.
Användarens profilbild
aerox-sami
Gasres
Inlägg: 1227
Blev medlem: 24 september 2009, 19:06

Inlägg av aerox-sami »

peugeotkillen skrev:
Riejuman skrev:
Kirurgen skrev: Dessa invandrare som bara förstör ska inte ha något här i Sverige och göra. Skönt att höra att han kom hem iallafall!
tycker att alla invandrare skall fara till alla sina jävla länder i afrika eller varifrån dom nu kommer. de gör ingen nytta, de bara lever på skatte bidrag och inte jobbar själva :x

JÄVLA RAIST .

SEN FINNS det utlänningar som har ett jobb och lever rikt och är inte kriminela som jag och min familj ..

sen är det inte vår fel att vissa inte får jobb . det är ju företagen .om det inte finns jobb .. eller är rasister

tänk lite för innan någon säger något tänk om du skulle komma från där det var krig och sen flyttar du t sverige och blir kallas utlänning och dom får inte jobb säger bara omfg. heem inte så roligt eller ?
haha no shit sherlock vem vill anställa en blatte/*fult ord*/vit som inte ens kan svenska språket?

och sen så får man skylla sig själv om man inte lär sig språket och sköter sig! min familj är invandrare vi är inte svenskar vi kommer från Finland men vi sköter oss vi rånar inte, våldtar inte, misshandlar osv som dom flesta andra från länder som inte ligger i norden!
Mura Got Blunt?
Josef Jabbari
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 488
Blev medlem: 12 juni 2011, 09:43
Ort: Hassela
Kontakt:

Inlägg av Josef Jabbari »

Riejuman skrev:
peugeotkillen skrev:
Riejuman skrev: tycker att alla invandrare skall fara till alla sina jävla länder i afrika eller varifrån dom nu kommer. de gör ingen nytta, de bara lever på skatte bidrag och inte jobbar själva :x

JÄVLA RAIST .

SEN FINNS det utlänningar som har ett jobb och lever rit och är inte kriminela som jag och min familj ..

sen är det inte vår fel att vissa inte får jobb . det är ju företagen .om det inte finns jobb .. eller är rasister

tänk lite för innan någon säger något tänk om du skulle komma från där det var krig och sen flyttar du t sverige och blir kallas utlänning och dom får inte jobb säger bara omfg. heem inte så roligt eller ?
Raist... vet int va det betyder men de flesta utlänningar har inget jobb och bara lever på skatten. jag tror inte att du är så positiv till utlänningar då du börjar jobba och ger dem pengar medan de bara ligger där hemma på soffan. Men visst visst... det finns nog utlänningar som jobbar och tjänar själva pengar men majoriteten är arbetslösa.
jag vill till lägga att pappa är från irak och han har bott i sverige i 23år och han är 45 år nu och han har jobbat sen han kom hit han har eget företag (bilverkstad) och han jobbar nog mer än vad vissa andra SVENSKAR gör så dra inte ALLA över en kant
köper trim delar till aprilia sr 50 r med piaggio motorn
samma motor som på paggio nrg mc3 DD cat Vattenkyld
och gilera runner.
Användarens profilbild
D3nnis
Kinaraket
Inlägg: 958
Blev medlem: 26 december 2010, 17:54
Ort: västerås

Inlägg av D3nnis »

jag vill till lägga att pappa är från irak och han har bott i sverige i 23år och han är 45 år nu och han har jobbat sen han kom hit han har eget företag (bilverkstad) och han jobbar nog mer än vad vissa andra SVENSKAR gör så dra inte ALLA över en kant[/quote]

exat! de fins svenskar som lever på sos med. bara för de är svenskar i svergie så behöver inte dom ha mer rätt.
jag har ingenting imot invandrare eller så men någor jag verkligen hatar är folk som kommer hit och ställer till med bråk och snor saker från en. sånt tycker jag bara är ren skit! men de fins svenskar som gör lika dant.
. som josef killen sa alla ska inte dras över en kant. fin både dåliga och bra svenskar och dåliga och bra invandrare.
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig


PK jo alla retar dig för din hajper
Användarens profilbild
JagHarEnDerbi
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 598
Blev medlem: 22 november 2009, 20:09

Inlägg av JagHarEnDerbi »

Josef Jabbari skrev:
Riejuman skrev:
peugeotkillen skrev:
JÄVLA RAIST .

SEN FINNS det utlänningar som har ett jobb och lever rit och är inte kriminela som jag och min familj ..

sen är det inte vår fel att vissa inte får jobb . det är ju företagen .om det inte finns jobb .. eller är rasister

tänk lite för innan någon säger något tänk om du skulle komma från där det var krig och sen flyttar du t sverige och blir kallas utlänning och dom får inte jobb säger bara omfg. heem inte så roligt eller ?
Raist... vet int va det betyder men de flesta utlänningar har inget jobb och bara lever på skatten. jag tror inte att du är så positiv till utlänningar då du börjar jobba och ger dem pengar medan de bara ligger där hemma på soffan. Men visst visst... det finns nog utlänningar som jobbar och tjänar själva pengar men majoriteten är arbetslösa.
jag vill till lägga att pappa är från irak och han har bott i sverige i 23år och han är 45 år nu och han har jobbat sen han kom hit han har eget företag (bilverkstad) och han jobbar nog mer än vad vissa andra SVENSKAR gör så dra inte ALLA över en kant
Kanten är bred.
Josef Jabbari
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 488
Blev medlem: 12 juni 2011, 09:43
Ort: Hassela
Kontakt:

Inlägg av Josef Jabbari »

D3nnis skrev:jag vill till lägga att pappa är från irak och han har bott i sverige i 23år och han är 45 år nu och han har jobbat sen han kom hit han har eget företag (bilverkstad) och han jobbar nog mer än vad vissa andra SVENSKAR gör så dra inte ALLA över en kant
exat! de fins svenskar som lever på sos med. bara för de är svenskar i svergie så behöver inte dom ha mer rätt.
jag har ingenting imot invandrare eller så men någor jag verkligen hatar är folk som kommer hit och ställer till med bråk och snor saker från en. sånt tycker jag bara är ren skit! men de fins svenskar som gör lika dant.
. som josef killen sa alla ska inte dras över en kant. fin både dåliga och bra svenskar och dåliga och bra invandrare.[/quote]

precis och jag förstår att vissa blir rasist jag menar kolla tex rosengård det är ett idiot ställe dom sätter eld på hyreshus och tycker att det är coolt/kul och när brandmännen kommer så kastar dom sten på på brandmännen jag menar vad är det för jävla hyfs om dom gör så i sitt hemland så skulle dom inte ha levt så mycket så det är inte konstigt att det finns rasister sj så bor jag i hassela precis i sveriges mitt i en liten by jag tror våran familj är den enda "utländska familjen"
köper trim delar till aprilia sr 50 r med piaggio motorn
samma motor som på paggio nrg mc3 DD cat Vattenkyld
och gilera runner.
Användarens profilbild
GHFear
Svårstartad skrothög
Inlägg: 162
Blev medlem: 14 juni 2011, 19:30

Inlägg av GHFear »

Ja... utan invandrare hade vi inte haft så god Pizza, Kebab och Kina mat, och all god plockmat från afrika :D
Användarens profilbild
VeilSide1337
Varnad
Inlägg: 246
Blev medlem: 18 mars 2011, 16:51
Ort: Stockholm

Inlägg av VeilSide1337 »

Förlåt men ni är antingen efterblivna och eller dumma i huvet... jag är invandrare från italien, jag gör inget olagligt förutom trimmad moppe och bus lite då och då men kompisar som är svenskar och finnar och ja annat innom norden, en annan kille är svensk och röker på slåss rånar och sånt, åååååååååh fuck svenskar och deras jävla hyffs och massa skit, tycker ni det är rätt att HELA JÄVLA SVERIGE ska få skit för en pundarmongolid som inte har ett liv och leker ball och tror han gör rätt? Jag tycker inte det, samma för blattarna... Och ja det är inte braa att råna eller kasta sten på folk, men säg fan inte att det inte finns svenskar som gör det minst lika mkt, det är ett land vi pratar om. det är inte som att gämföra en jävla djurart direkt... Och måste tillägga att det är många svenskar som leker blattar och ba ej bräääää och massa skit som det, och då säger ni, men blattar pratar ju ibland ren svenska... men ja för det är i sverige vi bor, men att en svensk person börjar ba ja ska knlllla din maaama och fucking hugga dig jao och sånt det är ju bara fucking gay...

Och måste tillägga en sak till, bara för er som kanske inte fattat att många gör olagliga saker om inte alla, bryta mot lagen? ja alla gör det så säg inte att blattar gör det mer heller för det är bara skitsnack.. förhoppningsvist så vet ni läsare vad jag pratar om utan att jag ska behöva förklara -.-


Conclusion: det finns både bra och dåliga invandrare, SAMMA SAK gäller svenskar... så sluta snacka skit snälla... helt jävla meninslöst, och tänk på vad ni skriver... och för er idioter som säger att jag har fel nu, gå in på google och kolla eller gå till nåt sjukhus och kolla hur ni egentligen mår, säger läkarn du mår bra, då äre dags att börja inse... jag är rasist...

Tack för mig!
Aprilia SR50 R Factory (Injection)
Setup:
V-Ring, "Gameboytrimm" Malossi-Mappad ECU
Dr.Pulley HIT Koppling
Malossi 70cc Sport Injection
Stage6 R1200
Polini Sport Luftfilter
Stage6 Glasfiber Reeds
Styling:
Neon, Kåpor, Xeon, Dekaler, Deoder, Soundboard 2Extreme Soundmaster 3D (MODDAD), ETC.ETC.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

jag har inget imot invandrare. bara blattar.

tycker helt ärligt att tex affrikaner har en skön känsla och är altid klada och skojjar :)

de flesta pensionärer tror att mopedister åker runt med basebollträn och slår ner dom och kör dåre i stan. jag kör helt vanlig och gör inte massa skit på moppen.


tragiskt att vissa tänker som pensionärerna?

oftast så är det inte invandrare som bråkar. alla jävla blattar som har INVANDRARBAKGRUND som pratar som dom är från somalia och tror dom är tuffa för det. det är DOM som är bovarna i dramat.
GoldFinger
Elmoped
Inlägg: 37
Blev medlem: 10 juli 2011, 15:14

Inlägg av GoldFinger »

Vad skönt att farsan kom hem Dennis :D
Användarens profilbild
VeilSide1337
Varnad
Inlägg: 246
Blev medlem: 18 mars 2011, 16:51
Ort: Stockholm

Inlägg av VeilSide1337 »

PoWeRKinG skrev:jag har inget imot invandrare. bara blattar.

tycker helt ärligt att tex affrikaner har en skön känsla och är altid klada och skojjar :)

de flesta pensionärer tror att mopedister åker runt med basebollträn och slår ner dom och kör dåre i stan. jag kör helt vanlig och gör inte massa skit på moppen.


tragiskt att vissa tänker som pensionärerna?

oftast så är det inte invandrare som bråkar. alla jävla blattar som har INVANDRARBAKGRUND som pratar som dom är från somalia och tror dom är tuffa för det. det är DOM som är bovarna i dramat.
Jag förstår precis vad du menar! Och ja vissa av invandrarbakgrund t.ex en från turkiet som pratar som han vore värsta somaliacooling det är felt tkr jag oxå, men om nån är från afrika och har sin vanliga brytning då är det ju lungt tkr jag ändå. Och det du säger angående sånna som leker att dom kommer från "farliga" länder det är dom som oftast håller på det är sant, men som sagt, det finns många svenskar som leker babbar oxå för den delen ;)
Aprilia SR50 R Factory (Injection)
Setup:
V-Ring, "Gameboytrimm" Malossi-Mappad ECU
Dr.Pulley HIT Koppling
Malossi 70cc Sport Injection
Stage6 R1200
Polini Sport Luftfilter
Stage6 Glasfiber Reeds
Styling:
Neon, Kåpor, Xeon, Dekaler, Deoder, Soundboard 2Extreme Soundmaster 3D (MODDAD), ETC.ETC.
Användarens profilbild
willemedDERBIN
King of the street
Inlägg: 3552
Blev medlem: 25 april 2010, 19:28
Ort: BORÅS!

Inlägg av willemedDERBIN »

jag har en hel arme blattar i min klass ....
så fort man nämner rasist mot dem ( det behöver inte äns vara mot dem ? det kan vara "är du rasist mot dem som åker moppe :O " )
det ända man hör är
VEM ÄR RAZZE !! SKA DU HA STRYCK!!! ....

jag säger bara att ibland äre DEM som är rassistiska mot Oss ....
dem överdoserar :D

men blattar/iranier /U/// utlänningar eller vad fAAAN du än vill kalla dem !
dem har stil i sig ;) ;D
vi klarar oss inte utan dem !
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!

det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

Josef Jabbari skrev:
Riejuman skrev:
peugeotkillen skrev:
JÄVLA RAIST .

SEN FINNS det utlänningar som har ett jobb och lever rit och är inte kriminela som jag och min familj ..

sen är det inte vår fel att vissa inte får jobb . det är ju företagen .om det inte finns jobb .. eller är rasister

tänk lite för innan någon säger något tänk om du skulle komma från där det var krig och sen flyttar du t sverige och blir kallas utlänning och dom får inte jobb säger bara omfg. heem inte så roligt eller ?
Raist... vet int va det betyder men de flesta utlänningar har inget jobb och bara lever på skatten. jag tror inte att du är så positiv till utlänningar då du börjar jobba och ger dem pengar medan de bara ligger där hemma på soffan. Men visst visst... det finns nog utlänningar som jobbar och tjänar själva pengar men majoriteten är arbetslösa.
jag vill till lägga att pappa är från irak och han har bott i sverige i 23år och han är 45 år nu och han har jobbat sen han kom hit han har eget företag (bilverkstad) och han jobbar nog mer än vad vissa andra SVENSKAR gör så dra inte ALLA över en kant
Dom som har bott i Sverige en lång tid typ 30 år brukar sköta sig men dom som kommer in i Sverige nu är dom värsta för det är oftast dom som inte sköter sig. Dessutom ska man absolut inte påstå att bara vi svenskar är rasister jag går i en klass med 32 elever och 9 svenskar resten är invandrare och dom flesta där är rasistiska mot svenskar typ.

Men invandrare från typ europa , afrika och amerika brukar sköta sig det är just dom ifrån arabländerna/mellanöstern och ryssland/polen som är värst
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen
Inlägg: 2164
Blev medlem: 22 juli 2009, 00:34
Ort: Vara

Inlägg av nippertippan »

Den här tråden har gått way over vad som kan kallas accepterat och även om jag kan ha lite svårt att tåla vissa människor skall man inte dra alla över en kam.

Det finns rötägg i alla läger, just face it, men att dra ner tråden rätt ner i rasistträsket hjälper inte någon, varken Dennis eller hans far, eller nån av oss andra, och framför allt inte TSR som forum.
Lägg ner nu allihopa, för om ni fortsätter så här så lär varningarna hagla över somliga!

Vad vi anser lite till mans privat om den och den, låt det förbli privat.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew
Inlägg: 4176
Blev medlem: 29 maj 2011, 09:35
Ort: Vasa, Finland

Inlägg av Victorh »

riejuman har sin point majoriteten av invandrare är arbetslösa har inget imot invandrare heller så länge dom inte kommer å hotar mig med stryk elle stjäl mina saker!
Zer0x
Avstängd
Inlägg: 732
Blev medlem: 20 november 2010, 14:42

Inlägg av Zer0x »

Det borde vara nolltolerans mot invandrare, begår dom ett brott ska dom ut ur landet, dom får en andra chans och missbrukar den, då förtjänar dom inte den.

OnT: Skönt att inget allvarligt hade hänt med din far, se nu till att den där jävla idioten åker dit.
Ekman
F.D Moderator
Inlägg: 4266
Blev medlem: 29 april 2010, 19:56

Inlägg av Ekman »

JAAJAA, kan inte någon låsa denna tråd eller ta bort den helt!

sluta bumpa upp den!
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

PoWeRKinG skrev:jag har inget imot invandrare. bara blattar.

tycker helt ärligt att tex affrikaner har en skön känsla och är altid klada och skojjar :)

de flesta pensionärer tror att mopedister åker runt med basebollträn och slår ner dom och kör dåre i stan. jag kör helt vanlig och gör inte massa skit på moppen.


tragiskt att vissa tänker som pensionärerna?

oftast så är det inte invandrare som bråkar. alla jävla blattar som har INVANDRARBAKGRUND som pratar som dom är från somalia och tror dom är tuffa för det. det är DOM som är bovarna i dramat.
Du säger emot dig i texten, är du medveten om det?
"Afrikaner är alltid trevliga och skojar" "Dom från somalia är bovarna i dramat"

Och det här..?
"det är inte invandrare som bråkar, det är blattar med invandrarbakrund"

Då är det ju invandrare..



Låser tråden för den här tråden har inte ett skit med vad fan ni tycker eller inte tycker om invandrare, skärp er för helvete!!!
Bild

Jag är odödlig
Låst