Och sen. Är det någon som har erfarenhet av dessa moppar? (Sym) Hur dom är i kvalité och så.
Och en sista fråga. Är det någon som har koll på någon hemsida som säljer delar (blinkersglas) till Sym?
Ha en asgó kväll :)Tja allihopa. Har FÖRSÖKT söka men inte hittat ngt svar. Jag bytte min icke startande Jog häromdagen mot en Sym Jet Basix -09. Verkar varit någon tattare som varit på den innan och försökt trimma. Den gick i 30 plant (EU moppe) så jag fattade ju att ngt var fel. Det visade sig att blindtarmen hade dom kapat av och försökt banka ihop vilket resulterade i massa läckage. Och EGR reningen skulle sitta på avgasröret men den hade dom plockat bort och pluggat igen slang/röret med ett tändstift... vilket innebar att det blev en 40 cm lång blindtarm. Nu ikväll kapade jag av och svetsade ihop de båda rören och jag testade provköra och den hade ett SJUKT acc. Bara spann på både gräs och grus. MEN. Vad tror ni nu. Är det så att jag måste införskaffa ett nytt munstycke pga kapad blindtarm och borttagen EGR? Ska testa imorgon hur den går men det jag testade verkade den gå bra.
Och sen. Är det någon som har erfarenhet av dessa moppar? (Sym) Hur dom är i kvalité och så.
Och en sista fråga. Är det någon som har koll på någon hemsida som säljer delar (blinkersglas) till Sym?
Ha en asgó kväll

Edit: Skrev i mobilen... blev lite sisådär halvbra