hej killar,har fått mina trimgrejjor till min keeway ry8,däribland fartbegränsaren.....men hur i hela friden kopplar jag in den på cdi boxen!!!det står att denna passar alla med extern picup,vad är det??passar den min keeway??går en svart tråd från vippbrytaren samt en röd från själva fartbegränsaren
ninabruden skrev:hej killar,har fått mina trimgrejjor till min keeway ry8,däribland fartbegränsaren.....men hur i hela friden kopplar jag in den på cdi boxen!!!det står att denna passar alla med extern picup,vad är det??passar den min keeway??går en svart tråd från vippbrytaren samt en röd från själva fartbegränsaren
ninabruden skrev:hej killar,har fått mina trimgrejjor till min keeway ry8,däribland fartbegränsaren.....men hur i hela friden kopplar jag in den på cdi boxen!!!det står att denna passar alla med extern picup,vad är det??passar den min keeway??går en svart tråd från vippbrytaren samt en röd från själva fartbegränsaren
nina
Mindre bra på mopeder, bättre på att våldta det svenska språket.
nina
Mindre bra på mopeder, bättre på att våldta det svenska språket.
Tack för alla spydiga kommentarer,detta blir mitt sista inlägg här.OCH Ja
jag är en kvinna.Men letar nu upp ett forum för bla mopeder där vuxna människor finns,där man kan få vettiga svar.väx på er snorungar