tjenare ligger ute i garaget och undrar vad jag ska byta till för munstycke , har 58 orginal nu men bytt till urpluggat trimmrör och har från 75-92 hemma vad ska jag börja testa med?
börja högt sen går du ner tills du känner att den går bra i hela registret, men börja högt så du hör hur den "fyrtaktar" och om det är för litet så kommer den bööa på fullgas eller gå dåligt på högvarv.
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
bytte tillbaka till orginal igen och nu går den asdåligt den kommer inte änds upp i 30 , går 70 vanliga fall vad är felet
kan det vara att det läcker lite luft för råkade ta bort en grej som satt mellan förgasaren till cylindern :/
tobbeboström skrev:bytte tillbaka till orginal igen och nu går den asdåligt den kommer inte änds upp i 30 , går 70 vanliga fall vad är felet
kan det vara att det läcker lite luft för råkade ta bort en grej som satt mellan förgasaren till cylindern :/
antagligen ja
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!