men kom igen han frågade bara och det finns många efterblivna här kaske du är en av dom men kolla endå försäkerthets skull att du inte gasar eller så tar du och kollar tjuvlyftZX skrev:KimN skrev:Ska jag hålla käften? Det är väl min tråd träskalle, stick om de inte passar. Tror du själv på fullaste allvar att jag är så efterbliven så att ja gasar utan att tänka på de?
Jag tror inte något omm folk ja inte känner. Men visst, här tänker man hjälpa dig o vad vet jag du kanske faktiskt är så efterbliven så du gasar iaf lite! DÅ kan man ju börja fråga men visst skit it då!KimN skrev:Ska jag hålla käften? Det är väl min tråd träskalle, stick om de inte passar. Tror du själv på fullaste allvar att jag är så efterbliven så att ja gasar utan att tänka på de?
agertoft skrev:Nä fy fan. Här kommer mrandersson och försöker hjälpa dig så blir du stöddig och käftar. Du ska enbart vara jävligt tacksam för hjälpen.
Och passar det inte så kan du dra. Stick till Mnf elle något.
Jävla dålig stil!!
Hoppas att de andra inser att du är en otrevlig f*tta och intr hjälper dig nå mer.
Hoppas hela moppen din f*ckar sig snart, så ska vi se vem som kommer krypandes på knäna och *ber* om hjälp!
Ursäktar mig för alla svordomar. ( inte till dig, du ska ha det, men till alla modsen!)
Andersson känner inte dig, så han kan omöjligt veta om du är nybörjare på mopeder eller mera erfaren, och inte häller om du är efterbliven för den delen häller.KimN skrev:Ska jag hålla käften? Det är väl min tråd träskalle, stick om de inte passar. Tror du själv på fullaste allvar att jag är så efterbliven så att ja gasar utan att tänka på de?