Vart i "röret" skulle man sätta in den?Mura skrev:du kan sätta i muttrar runt nålen/i fjädren så man inte kan gasa fulltmen kmr fortfarande ha gasres.... så borde nog funka med plugg i röret men kmr gå skit och antagligen inte så bra för motorn
Men lilla markus.... Man kan sätta pluggar på andra ställen än i krökenDT50rMacko skrev:Vart i "röret" skulle man sätta in den?Mura skrev:du kan sätta i muttrar runt nålen/i fjädren så man inte kan gasa fulltmen kmr fortfarande ha gasres.... så borde nog funka med plugg i röret men kmr gå skit och antagligen inte så bra för motorn
Om jag minns rätt så tror jag intte att 4-taktars har någon krök
CaToXXo skrev:Men lilla markus.... Man kan sätta pluggar på andra ställen än i krökenDT50rMacko skrev:Vart i "röret" skulle man sätta in den?Mura skrev:du kan sätta i muttrar runt nålen/i fjädren så man inte kan gasa fulltmen kmr fortfarande ha gasres.... så borde nog funka med plugg i röret men kmr gå skit och antagligen inte så bra för motorn
Om jag minns rätt så tror jag intte att 4-taktars har någon krök
jupp insuget är nog det ända bästayamaha2pwn skrev:sätt på en för lång gas vajer?
edit: ska man plugga avgasröret på en 4t så ska man tänka på att de blir så varmt så man kan bränna ventilerna för kolven inte orkar pressa bort avgaserna.
plugg i insuget är nog de optimala om man vill sänka vridet med.