2 Gånger vart tvungen snacka, och pratat ut mig.
Genom att säga det är racing maskin. Och jag bor där (pekar på något hus på vägen). Och skulle bara åka lite för ställa in luften.
Snackat så mycket så dom släppt mig.
1 gång stanna dom mig på polarens cross.
Parkera den, stod prata med dom. Så ser jag min polare komemr som äger crossen. Hoppas på den startar och drar. Dom försöker kuta ikapp han innan han startar den. Och jag fick tillfälle att kuta.
Kan säga jag vara bra skakis, hade inte hunnit säga kontaktuppgifter.
Genom att säga det är racing maskin. Och jag bor där (pekar på något hus på vägen). Och skulle bara åka lite för ställa in luften.
Parkera den, stod prata med dom. Så ser jag min polare komemr som äger crossen. Hoppas på den startar och drar. Dom försöker kuta ikapp han innan han startar den. Och jag fick tillfälle att kuta.
Varför stannade du om du hade en cross :O ?
Hade verkligen ingen chans. Jag åkte skojja såg ingeting.
När plötsligt en cibil saab kom och sladda in på vägen.
Mitt framhjul var mot deras sidodörr.
Och han inte vända crossen då, och dom kom och tog tag i mig.
Sen bad dom mig parkera moppen så jag gjorde det.
Och sen gick prata med dom, sen kom polarn smygande.
maximannen skrev:det är din skyldighet som ägare att få moppen att gå i max 52 km/h
53 km/h faktiskt.
Nej 52 km/h
Nej. 53 km/h. 45+8=53. Jag vet detta eftersom jag mätte upp min pro race dt en gång i tiden med laser, och jag och en av poliserna diskuterade om varför det just var 53km/h.
Nej. 53 km/h. 45+8=53. Jag vet detta eftersom jag mätte upp min pro race dt en gång i tiden med laser, och jag och en av poliserna diskuterade om varför det just var 53km/h.
men det är 52, men mäter dom upp dig till 53 med laser så får du inte böter då de drar bort 3km/h så för att få böter så måste du få 56km/h på deras laser och komma upp till 53km/h
Varför stannade du om du hade en cross :O ?
Hade verkligen ingen chans. Jag åkte skojja såg ingeting.
När plötsligt en cibil saab kom och sladda in på vägen.
Mitt framhjul var mot deras sidodörr.
Och han inte vända crossen då, och dom kom och tog tag i mig.
Sen bad dom mig parkera moppen så jag gjorde det.
Och sen gick prata med dom, sen kom polarn smygande.
tror inte på detta riktigt.. och speciellt inte på att din polare tog crossen. och ofta det går att snacka sig ur en sån sak 2 gånger.. låt lite mer trovärdigt eller så gör ni såa tt ni trimmar så jävla mkt att det inte går att ta er oavsett vad
oanek skrev:
Menar du mig? Men han ville prata för att han tyckte att den lät vass. Dom är cp här i sundsvall.
vart i sundsvall bor du då? och btw så räcker det med att den är igång på allmän plats så kan dom ta dig.
JAg bor på alnö men är mycket inne i stan. Vart i stan bor du?
granloholm, men moppen min är inte klar än men är starkt på G nu iaf.. finns endel som är helt ok i sundsvall, en del bryr sig inte om trimmade moppar heller.. fast de är mycket poliser ute nu iaf, de är bra aktiva nu men riktar sig mycket åt epor nu också
chifen skrev:
vart i sundsvall bor du då? och btw så räcker det med att den är igång på allmän plats så kan dom ta dig.
JAg bor på alnö men är mycket inne i stan. Vart i stan bor du?
granloholm, men moppen min är inte klar än men är starkt på G nu iaf.. finns endel som är helt ok i sundsvall, en del bryr sig inte om trimmade moppar heller.. fast de är mycket poliser ute nu iaf, de är bra aktiva nu men riktar sig mycket åt epor nu också
Japp.. men vart lite less efter som det är packningen i mynningen som är trasig så det var därför moppen låter som om den skulle gå 300 typ.
Okej.. vad har du för moped?
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
eddhedd skrev:det är egenteligen typ 52.6 eller nott så (antar att det är MPH och inte KPH den får gå i)
juste. jag har vart jagad av hästpolis men eftersom min moppe drar 100+ så kunde jag dra iväg. och hästen tvekade hela tiden eftersom min moppe låter som ASS.
Faan vad schysst att få jagis med en häst
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin
eddhedd skrev:det är egenteligen typ 52.6 eller nott så (antar att det är MPH och inte KPH den får gå i)
juste. jag har vart jagad av hästpolis men eftersom min moppe drar 100+ så kunde jag dra iväg. och hästen tvekade hela tiden eftersom min moppe låter som ASS.
100+ i min rumpa att din stalker gör förövrigt så jagar inte patulerande poliser på hästar mopeder då det verkligen inte jobbar för trafik brott.
Så troligt säger jag.