Avgasrörstråden svarar aldrig någon i så jag börjar bli otålig
ska köra orginal men mitt org system paja så jag köpte ett pluggat doppler s3r. Behöver jag byta något mer för att den ska gå orginal än att bara sätta på det?
Senast redigerad av moppenissen96 den 4 augusti 2011, 23:43, redigerad totalt 1 gånger.
samueljohansson96 skrev:Avgasrörstråden svarar aldrig någon i så jag börjar bli otålig
ska köra orginal men mitt org system paja så jag köpte ett pluggat doppler s3r. Behöver jag byta något mer för att den ska gå orginal än att bara sätta på det?
du behöver nog besigkta om moppen för att de ska vara lagligt
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig
lägger till: du kmr inte bli av med kortet om de stannar dig och säger att röret e olagligt bara böter sen ska du ombesiktiga moppen. MEN TRO MIG, DE KMR ALDRIG LÄGGA MÄRKE TILL ATT DU HAR ETT SPECIELLT AVGASRÖR, DET ENDA POLISEN KAN GÖRA PÅ PLATS FÖR ATT KOLLA OM DEN ÄR TRIMMAD ÄR ATT TESTKÖRA DEN!. Jag har blivit stoppad 5 gånger med polini sport 70cc och Doppler S3R rör och trixat mi ur situationen och de la ALDRIG märke till avgasröret!!!!!
Onödigt att starta en till tråd så jag bara undrar vad jag ska ha för hastighetsmätare på min viva eu moppe , har nudebar men vill inte ge 800 för ny mätare.
när jag testade mitt rör för första gången (pluggat då) och senare tog ur den så märktes det knappt någon skillnad. (moppen maxar runt 75-80)
så du måste besiktiga den igen, men antar att du kör med v-ringen fortfarande och då så kan den mer eller mindre inte komma upp i högre hastigheter än runt 55
du måste nog vara villig att ilf ge 800 kr eller mera för en bra mätare !