Om bakdrevet är dåligt så kanske kedjan och framdrevet också börjar bli dålig, och då kan det vara lika bra att byta allt.
Ja dom passar med varandra! Och original drevningen står i instruktionsboken!
Svarar gärna på frågor via pm Pm:a också för mer info angående Derbi Crew
Lånar tråden lite, någon som vet om dom dreven passar till min Derbi Senda xtreme sm 07 med orginal sving o vad ska jag ha för kedja med 13/56 drevning?
ktm_danielsson skrev:Varför ska du ha en ny kedja? Köp bara ett nytt original bakdrev.
Just for the lols, skämt åsido men tycker den metallicblåa är finare än originalkedjan och jag vet ju inte om jag har en 420 kedja just nu, men då fungerar alltså allting? För till bakdrevet står det ju: Passar följande modeller: RRX Spike. Fungerar det till RRX också då? (: Och jag tar 11 fram och 53 bak? (:
Faster, faster until the fear of death overcomes by speed!
ktm_danielsson skrev:Varför ska du ha en ny kedja? Köp bara ett nytt original bakdrev.
Just for the lols, skämt åsido men tycker den metallicblåa är finare än originalkedjan och jag vet ju inte om jag har en 420 kedja just nu, men då fungerar alltså allting? För till bakdrevet står det ju: Passar följande modeller: RRX Spike. Fungerar det till RRX också då? (: Och jag tar 11 fram och 53 bak? (:
Ja det blir bra
Gött, en sista fråga. Blir det bra med storleken 13/52? Det var ju en som sa att jag skulle ha 13/53 men det finns tyvärr bara 52 eller 60 :/
Faster, faster until the fear of death overcomes by speed!
Rieju_rrx07 skrev:
Ja det blir bra
Gött, en sista fråga. Blir det bra med storleken 13/52? Det var ju en som sa att jag skulle ha 13/53 men det finns tyvärr bara 52 eller 60 :/
12/52 bör nog ta dig fram någorlunda, tror det ska fungera!