Hej
Har kört utan kick ett tag och nu bestämt mig för att montera dit den igen men den vill inte funka som den ska.
När man kickar så fastnar den halvvägs upp och sitter hyfsat hårt så den är nog inte monterad korrekt!
Skulle vara bra om ngn kunde förklara hur man montera dit den korrekt !!!
Har ingen aning om hur ni ska kunna förklara men lycka till
MrAndersson skrev:Dude, de är inget lätt o sätt tillbaka kicken! DU måste vrida kick fjädern och sätta i den i ett hål samtidigt som du håller kicken åt andra hållet.
Aa, blev ju inte så bra svårt o förklara men du måste vrida fjädern åt klockans håll innan du sätter i den i hålet.
Hoppas de hjälpte något...
MvH Andersson
Jo, det har jag, men är typ som en spärrbit på kicken och en liten pinne på kicken också.
Ska hela kicken sitta på ngt speciellt sätt innan man spänner den ??
MrAndersson skrev:Dude, de är inget lätt o sätt tillbaka kicken! DU måste vrida kick fjädern och sätta i den i ett hål samtidigt som du håller kicken åt andra hållet.
Aa, blev ju inte så bra svårt o förklara men du måste vrida fjädern åt klockans håll innan du sätter i den i hålet.
Hoppas de hjälpte något...
MvH Andersson
Jo, det har jag, men är typ som en spärrbit på kicken och en liten pinne på kicken också.
Ska hela kicken sitta på ngt speciellt sätt innan man spänner den ??
Ne, bara den är spänd på båda sidor så är de bara och sätta tillbaka kåpan och sätta på kicken så den står rakt upp (: