Vill bara klarlägga detta: Det går inte att strypa av scooter CDIs tro mig, har försökt med att klippa och allt möjligt det blir att köpa nygamingfreak skrev:Hej när jag har klippt den gröna sladden och ska ostrypa den, kan man göra det på minuspolen på batteriet?jag gjorde det men den låter inte som dem säger att den ska låta när den är ostrypt.
okej tack endåSpeedy1FTW skrev:Vill bara klarlägga detta: Det går inte att strypa av scooter CDIs tro mig, har försökt med att klippa och allt möjligt det blir att köpa nygamingfreak skrev:Hej när jag har klippt den gröna sladden och ska ostrypa den, kan man göra det på minuspolen på batteriet?jag gjorde det men den låter inte som dem säger att den ska låta när den är ostrypt.
Speedy1FTW skrev:Vill bara klarlägga detta: Det går inte att strypa av scooter CDIs tro mig, har försökt med att klippa och allt möjligt det blir att köpa nygamingfreak skrev:Hej när jag har klippt den gröna sladden och ska ostrypa den, kan man göra det på minuspolen på batteriet?jag gjorde det men den låter inte som dem säger att den ska låta när den är ostrypt.