göra cdin ostrypt

Här pratar vi om allt angående motor/trimning för Cross/SM/RR/Veteran
Användarens profilbild
gamingfreak
Elmoped

göra cdin ostrypt

Inlägg av gamingfreak »

Hej när jag har klippt den gröna sladden och ska ostrypa den, kan man göra det på minuspolen på batteriet? :D jag gjorde det men den låter inte som dem säger att den ska låta när den är ostrypt.
Användarens profilbild
Speedy1FTW
Svårstartad skrothög

Re: göra cdin ostrypt

Inlägg av Speedy1FTW »

gamingfreak skrev:Hej när jag har klippt den gröna sladden och ska ostrypa den, kan man göra det på minuspolen på batteriet? :D jag gjorde det men den låter inte som dem säger att den ska låta när den är ostrypt.
Vill bara klarlägga detta: Det går inte att strypa av scooter CDIs tro mig, har försökt med att klippa och allt möjligt det blir att köpa ny :P
Hebbex sa en gång: Jag är Gäy.
Jag svarade: Det visste jag redan.
Användarens profilbild
gamingfreak
Elmoped

Inlägg av gamingfreak »

Speedy1FTW skrev:
gamingfreak skrev:Hej när jag har klippt den gröna sladden och ska ostrypa den, kan man göra det på minuspolen på batteriet? :D jag gjorde det men den låter inte som dem säger att den ska låta när den är ostrypt.
Vill bara klarlägga detta: Det går inte att strypa av scooter CDIs tro mig, har försökt med att klippa och allt möjligt det blir att köpa ny :P
okej tack endå :D men jag har läst att folk har strypt sina cdiboxar på kymco super 9
derbiofc
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av derbiofc »

Speedy1FTW skrev:

jo det går på vissa (iaf kymco super 8 4t) men dom mår inte bra av att bara klippa sladden :P
Eklund^

Derbi Drd Racing!
Skriv svar