siiimooon skrev:Nej, mph.friberg skrev:siiimooon skrev:110-120, men den kommer gå 80 om du packa om dämparen.
hahhahaha 110-120 km/h?
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Men vad fan, är du framme nu igen? Jag tycker att du ska sluta gnälla på folk som försöker lära sig nått!Roberto skrev:Kan du inte växla så ge fan i och köra något som går snabbare än 50 km/h
ja men då måste det la stämmayamaha2pwn skrev:neutralen ligger mellan 1 o 2. så när du har neutralen så ligger 1 ner resten upp, du måste förövrigt ha neutralen i för att starta. (om du inte springer igång den förstås )
såå du undrar vad den toppar med denna setup
tk rör
12-52 (tror de är orginal, rätta mig om jag har fel)
ca 75-85 skulle jag säga(min polares smx toppade 81 km/h med endast urpluggat org rör, mätt hos polisen
)
Nutbreaker skrev:håller helt med han kommer me dom sämsta svaren som bara är negativa och idiotiska -.-ValoPallo skrev:Men vad fan, är du framme nu igen? Jag tycker att du ska sluta gnälla på folk som försöker lära sig nått!Roberto skrev:Kan du inte växla så ge fan i och köra något som går snabbare än 50 km/h
Vem har sagt att han inte kan växla?
Växellådorna är olika på olika moppar, så varför i helv ska man börja gnälla på honom för att han frågar hur växlarna ligger?
Jag kört en Aprilia SX 50 som går 80, det var första gången som jag körde växlad moppe, så jag tycker att man borde kunna köra över 50 även om man inte kan växla
Ursäkta utbrottet, men jag tycker verkligen inte om folk med denna inställning