Nudebar - Blinkers, elstart & tuta fungerar INTE

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
Användarens profilbild
ziggen123
Elmoped

Nudebar - Blinkers, elstart & tuta fungerar INTE

Inlägg av ziggen123 »

Bytte till nudebar för ett tag sedan. Dock fungerar varken blinkers, tuta, elstart eller bromsljus. All annan el som t.ex bakljuset och framljuset fungerar dock.

Kan tillägga att det knäpper lite i från tutan och det låter lite grann när man testar elstarten. Men det är inte batteriet som är kasst.

Någon som vet vad detta kan bero på? Drog ju bort 2 grejer från instrumentpanelen men jag har testat att sätta tbx dem men det hjälper inte. Det enda jag kan tycka är lustigt är 3 st "clips" som bara hänger. De sitter inte fast i något och jag vet inte om jag drog ur dem ur något när jag bytte till nudebar. Men det finns verkligen ingenstans man kan sätta dit dom.

Bild

Någon idé?
Senast redigerad av ziggen123 den 22 juni 2011, 23:14, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Jolly
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Jolly »

På min moppe fungerar inte blinkers eller tuta om man inte har hastighetsmätaren ikopplad, så den har jag klämt in under framkåpan :lol:
Användarens profilbild
ziggen123
Elmoped

Inlägg av ziggen123 »

Jolly skrev:På min moppe fungerar inte blinkers eller tuta om man inte har hastighetsmätaren ikopplad, så den har jag klämt in under framkåpan :lol:
Okej, tack för tipset :) ... testade det förut med till min besvikelse fungerade det ändå inte.
Annan idé? :(
Skriv svar