Ursäkta MIG men nej jag har inte fuckat upp hela elsystemet. Det enda som inte funkar som de skall är blinkersen. Och varför jag gjorde det? För att jag kan och är el intresserad. Det tar ju en stund att klura ut hur allt är kopplat. Men arbetet tar ju ingen tid.. Syftet var att elsystemet skulle vakna till liv när jag vrider på nyckeln. Och det gör det nu. Men nu var det blinkersen det handlade omwillemedDERBIN skrev:uräkta men har du fuckat upp hela elsystemet genom att likströmkonvertera den O.o ??
jävligt mycket jobb du :/
jag menar vad vill du vinna av det ?
nej jag tänkte inte vara elak eller så men men xDMajkey skrev:Ursäkta MIG men nej jag har inte fuckat upp hela elsystemet. Det enda som inte funkar som de skall är blinkersen. Och varför jag gjorde det? För att jag kan och är el intresserad. Det tar ju en stund att klura ut hur allt är kopplat. Men arbetet tar ju ingen tid.. Syftet var att elsystemet skulle vakna till liv när jag vrider på nyckeln. Och det gör det nu. Men nu var det blinkersen det handlade omwillemedDERBIN skrev:uräkta men har du fuckat upp hela elsystemet genom att likströmkonvertera den O.o ??
Det är lugnt, uppfattade dig bara som lite elakwillemedDERBIN skrev:nej jag tänkte inte vara elak eller så men men xDMajkey skrev:Ursäkta MIG men nej jag har inte fuckat upp hela elsystemet. Det enda som inte funkar som de skall är blinkersen. Och varför jag gjorde det? För att jag kan och är el intresserad. Det tar ju en stund att klura ut hur allt är kopplat. Men arbetet tar ju ingen tid.. Syftet var att elsystemet skulle vakna till liv när jag vrider på nyckeln. Och det gör det nu. Men nu var det blinkersen det handlade omwillemedDERBIN skrev:uräkta men har du fuckat upp hela elsystemet genom att likströmkonvertera den O.o ??
du försökte alltså skapa en tändning![]()
jag förstår dig ..........
kan jag fråga hur du kopplat systeme?
har du ngn sprängskiss på elsystemet?
( jag älskar elsystem så vill gärna veta hur du har tänkt och gjort detsamt så går jag juh el inrikningen
)
Eller så snackar vi här så att vi vanliga dödliga kan lära oss nått medwillemedDERBIN skrev:men du
ge mig msn så tar vi ett litet snack här utanför !
så får jag se ifall jag kan hjälpa![]()
el är juh mitt ämne så(l)
eller så kmr han med guiden nästa veckaValoPallo skrev:Eller så snackar vi här så att vi vanliga dödliga kan lära oss nått medwillemedDERBIN skrev:men du
ge mig msn så tar vi ett litet snack här utanför !
så får jag se ifall jag kan hjälpa![]()
el är juh mitt ämne så(l)