Jag tänkte göra nerox kåpa, ska nog fixa det i vinter nu när jag har 2 kåpset så att jag har ett kåpset som jag har i reserv ifall framkåpan inte skulle bli bra
Det som är bra är ju att det blir en unik moppe, och klart den ökar i värde hos p12or när du ska sälja den sen
daveneos skrev:Jag tänkte göra nerox kåpa, ska nog fixa det i vinter nu när jag har 2 kåpset så att jag har ett kåpset som jag har i reserv ifall framkåpan inte skulle bli bra
Det som är bra är ju att det blir en unik moppe, och klart den ökar i värde hos p12or när du ska sälja den sen
1. du är för lat för att göra det
2. p12or får inte köra moppe, man måste vara 15 år
3. den minskar nästan i pris
daveneos skrev:Jag tänkte göra nerox kåpa, ska nog fixa det i vinter nu när jag har 2 kåpset så att jag har ett kåpset som jag har i reserv ifall framkåpan inte skulle bli bra
1. Vem kom inte till gymmet igår, i torsdags och i onsdags?
2. får och gör är 2 olika saker.
3. till rätt köpare så får du mer för den än du får för en vanlig neos
1. Vem kom inte till gymmet igår, i torsdags och i onsdags?
2. får och gör är 2 olika saker.
3. till rätt köpare så får du mer för den än du får för en vanlig neos
fuck! men har hittat en kille som säljer ett helt aerox kåp sätt som är spruket och sprikor och så. 200kr menar om jag ändå ska modda om om det jag behöver är trasigt spacklar jag igen bara?
Det finns inget som säger att en enda av de som vill köpa moped när du ska sälja tycker att en moddad kåpa är snyggare än original, och ännu mindre som säger att dom vill betala extra för det. Tycker du att det är snyggt, fixa det så du har det när du kör moppen själv, ska du ändra utseendet inför försäljning så brukar återställning till originalskick vara det som förbättrar värdet mest.
The only reason I opened my mouth is because I know what I'm talking about.
Tänk efter hur mycket pengar du lägger ut för att tilverka kåpan, sen hur många timmar. Jämför sedan det med hur mycket priset stiger. Hur stor timlön har du fått?
Tror knappast det är värt det för att få priset att stiga.
Timpis skrev:Tänk efter hur mycket pengar du lägger ut för att tilverka kåpan, sen hur många timmar. Jämför sedan det med hur mycket priset stiger. Hur stor timlön har du fått?
Tror knappast det är värt det för att få priset att stiga.
Så sant, du ska inte modda för att få upp den i värde, jag håller på och moddar om mina kåpor till min NRG och jag har lagt ut runt 1600 på spackel,slippapper,skydd osv sen har jag också jobbat väldigt mycket och är inte ens klar ännu