okej men om jag köper trim cdi och trim rör till fiddyn tror ni att min kommer axx bättre då (: och kanske drevar denyamaha2pwn skrev:tja har båda orginal drevning så kanske fiddyn vinner för den går helt enkelt fortaremen de är ju allmänt känt att 2t accar bättre än 4t, men de kanske inte räcker pga kubiken på kawan, men jag körde på min gammla suzuki 80 cc (snäll modell ) och jag drog ifrån mina polare lätt !! de körde fiddy av okänt märke 110cc och 125 cc
Amirbest skrev:okej men om jag köper trim cdi och trim rör till fiddyn tror ni att min kommer axx bättre då (: och kanske drevar denyamaha2pwn skrev:tja har båda orginal drevning så kanske fiddyn vinner för den går helt enkelt fortaremen de är ju allmänt känt att 2t accar bättre än 4t, men de kanske inte räcker pga kubiken på kawan, men jag körde på min gammla suzuki 80 cc (snäll modell ) och jag drog ifrån mina polare lätt !! de körde fiddy av okänt märke 110cc och 125 cc
Tobiiash skrev:Amirbest skrev:okej men om jag köper trim cdi och trim rör till fiddyn tror ni att min kommer axx bättre då (: och kanske drevar denyamaha2pwn skrev:tja har båda orginal drevning så kanske fiddyn vinner för den går helt enkelt fortaremen de är ju allmänt känt att 2t accar bättre än 4t, men de kanske inte räcker pga kubiken på kawan, men jag körde på min gammla suzuki 80 cc (snäll modell ) och jag drog ifrån mina polare lätt !! de körde fiddy av okänt märke 110cc och 125 cc
Eh det är väll ingen strypning i cdin på fiddy/cross?
Jag har trim krök till min kx 85 men märker absolut ingen skillnad :s kanske är ett extra original rör
Erik_ skrev:En kompis har en 250cc kinesfyrtaktare som påstås ha 19hk enligt säljaren.
Jag har en Senda med 80cc Polini Guss, alltså en ganska lågvarvig och tam cylinder, 21mm förgasare, nått billigt trimrör egentligen avsett för originalcylindern - jag kan möjligen ha 12-13hk i den i bästa fall.
Kompisen fick låna Sendan en stund, och kommer tillbaka med ett leende från öra till öra - tydligen går den rejält bättre än hans 250cc kines...![]()
Skulle jag slå vad så skulle jag sätta pengarna på 65cc tvåtakts kvalitetshoj över 125cc kinesfyrtakt vilken dag som helst.
yamaha2pwn skrev:förstår inte vf alla ska ha massa grejer "bara för att köra sönder"?? va äre för roligt med att köpa en grej som man skiter i allt underhåll på och den pajar 2 veckor senare?... äre inte roligare då att försöka sköta basic maintance så håller den kanske 4 veckor med köra sönder mentaliteten....
sedan byta kör sätt så håller den i 2 månader extrasjälvklart vet jag att man inte springer och köper reservdekar för mer än vad man gav för ursprungs obejeketet om man inte har för avsikt att fixa upp skiten
Jaaah! Blir så förbannad varje gång jag hör att nån bara leker med nånting, jag skulle inte vilja sitta på en Kawafabrik åtta timmar per dag för en skitlön och sen se nån idiot som tuktar sönder två veckors arbeteyamaha2pwn skrev:förstår inte vf alla ska ha massa grejer "bara för att köra sönder"?? va äre för roligt med att köpa en grej som man skiter i allt underhåll på och den pajar 2 veckor senare?... äre inte roligare då att försöka sköta basic maintance så håller den kanske 4 veckor med köra sönder mentaliteten....
sedan byta kör sätt så håller den i 2 månader extrasjälvklart vet jag att man inte springer och köper reservdekar för mer än vad man gav för ursprungs obejeketet om man inte har för avsikt att fixa upp skiten