tja har bytt till hårdare kopplingsfjädrar på moppen nu undrar jag om någon vet om det kan ta sönder variation om bara de är bytta. vad händer om man bara har bytt de????
Boskal skrev:tja har bytt till hårdare kopplingsfjädrar på moppen nu undrar jag om någon vet om det kan ta sönder variation om bara de är bytta. vad händer om man bara har bytt de????
Boskal skrev:tja har bytt till hårdare kopplingsfjädrar på moppen nu undrar jag om någon vet om det kan ta sönder variation om bara de är bytta. vad händer om man bara har bytt de????
Motorn kommer rasa!
Nej då kommer inte hända ett jävla skit
vad gör dom för nytta då??? gör dom så att moppen går bättre eller??
Motorn kommer rasa!
Nej då kommer inte hända ett jävla skit
hårdare kopplingsfjädrar gör så att kopplingen greppar vid ett högre varvtal, det gör att du får lite mer kraft i början och får lättare att ta dig upp för uppförsbackar stående osv.
hårdare kopplingsfjädrar gör så att kopplingen greppar vid ett högre varvtal, det gör att du får lite mer kraft i början och får lättare att ta dig upp för uppförsbackar stående osv.
Boskal skrev:
Helt rätt
måste man bytta till lättare viker om man har bytt kopplingsfjädrar???