Hmm.. Vilken förgasare?fredde0202 skrev:tjena har en speedfight 2 med en polini 70cc sport på dock originalförgasare, det jag undrar över är om man måste köpa nytt insug när man monterar denna förgasare?, jag har originalinsuget på nu. Tror inte det är strypt.
haha oj, det är en Dellorto - Förgasare (Black Racing) PHBG 19 mm2stroke skrev:Hmm.. Vilken förgasare?fredde0202 skrev:tjena har en speedfight 2 med en polini 70cc sport på dock originalförgasare, det jag undrar över är om man måste köpa nytt insug när man monterar denna förgasare?, jag har originalinsuget på nu. Tror inte det är strypt.
Tror inte 19mm passar på original-insug.. Jag skulle hursomhelst kört på ett Stage6 Insugskit, väldigt prisvärtfredde0202 skrev:haha oj, det är en Dellorto - Förgasare (Black Racing) PHBG 19 mm2stroke skrev:Hmm.. Vilken förgasare?fredde0202 skrev:tjena har en speedfight 2 med en polini 70cc sport på dock originalförgasare, det jag undrar över är om man måste köpa nytt insug när man monterar denna förgasare?, jag har originalinsuget på nu. Tror inte det är strypt.
har faktiskt kollat på stage insugsset för en 500-hundring, tror jag beställer det, tack!.2stroke skrev:Tror inte 19mm passar på original-insug.. Jag skulle hursomhelst kört på ett Stage6 Insugskit, väldigt prisvärtfredde0202 skrev:haha oj, det är en Dellorto - Förgasare (Black Racing) PHBG 19 mm2stroke skrev: Hmm.. Vilken förgasare?