jodå, de låter mycket på låga ändå. men det varvar ju inte lika mycket så de låter ju mindre och inte lika vasst.Rieju_RRX skrev:Om jag låna tråden lite så..Så TK låter inte mkt alltså på låga varv heller då?
har själv vart ägare till 2 stycken tk rör och blev mycket nöjd på det som ja lyckades pressa ur domRieju_RRX skrev:okej tack så mycket. Men vad ska skulle ni välja Hebo eller tk?
så äre me alla rör på alla 2taktare oavsett om de är "låg"varvigtwertyuiopq skrev:Hej, undrar en sak.
Är Turbokit så att när man först kör iväg med moppen går den som om den var otrimmad men sen efter några sekunder så drar den iväg?
Så är det nämligen med min kompis Gianelli rör så jag undrar om det är samma med Turbokit?
Sedan när började Derbi köra med AM6??urbann skrev:TK passar mycket bra till AM6 motorer t.ex Derbi ->05,Rieju
och peugote
Har ett TK high quality fast till AM6. Ta bara en en järnslip o dra 4 drag på svetsloppan pluggen är fäst i så är den borta. Tar kanske 4 min.hampfred skrev:tjoho, jag undrar om det är någon som skulle kunna visa en guide lite fort hur man tar ur avgaspluggen på ett turbo kit high quality?till min gilera smt 05
![]()
Som ni kanske märker är jag inte så moppe kunnig, heh.
Tackpå förhand.
Hampfred