borrar masa hål.Albino skrev:hur pluggar man ur den då?:DPontusandersson95 skrev:den närmast luft intaget men du kan plugga ur luftboxen med
Vart ska man borra alla hål?wille95 skrev:borrar masa hål.Albino skrev:hur pluggar man ur den då?:DPontusandersson95 skrev:den närmast luft intaget men du kan plugga ur luftboxen med
elr så tar du av den och sätter dit en nylonstrumpa
såklart det är och jag är VÄL medveten om det men vad skadar det att testa :OZer0x skrev:Det är helt olika för alla mopeder...willemedDERBIN skrev:testa 84 ...ska vara ideala till gianelli
jag skulle ttitta på betcykningenAlbino skrev:hur stora hål ska man borra och hur många isf?
Ska man borra på det locket man tar dän?
Tror ni den kommer gå bättre än i filmen om jag borrar upp den eller är det något annat jag bör göra?
BestyckningwillemedDERBIN skrev:jag skulle ttitta på betcykningenAlbino skrev:hur stora hål ska man borra och hur många isf?
Ska man borra på det locket man tar dän?
Tror ni den kommer gå bättre än i filmen om jag borrar upp den eller är det något annat jag bör göra?
den känns lite tung ...!
erhm om du pluggar ur den så måste du byta huvudmunstycket !Albino skrev:vad menas med att den är tung då?:D
är det med lågfartsmunstycket med eller?
Asså ja, men det är nästan fixat nuFelix616 skrev:Har du dragit pluggen i Röret??????
Vilket munstycke har du då?bluerider94 skrev:Min är också så, fast inte så mkt, vissa varvtal som den börjar smattra så och det ska tydligen vara att den får för lite bensin, men jag bytte munstycke 6 storlekar till (va snålt innan) och det hände ingenting med smattrandet, så jag tog och ändrade nålen men det blev bara värre.. om du skulle haft en större förgasare skulle det göra att det inte "ströp" så mkt som det gör nu.