problem med baotian

Här pratar vi om allt som har med motor/trimning för scooter att göra.
Användarens profilbild
Amirbest
Avstängd

problem med baotian

Inlägg av Amirbest »

tjena har en batotian classic med 90 cc och trim rör 21mm förgasare racing insug.hebbo variator och den gör 120 med ett jävla axx . den funka parfekt till idag . hadde tagit av magnet plattan och kollat generatorn men allt va parfekt skulle serva den endå . satt tillbaka allt sen starta den och va licka kraftig gen sen efter 5 min börja det rassla från generatorn . så såg jag att skruven hadde åkt av så jag spännde den med skruv dragare och den satt . så börja den igen rassla så hade jag 5 mil hem . så det gick skit dåligt . så kom jag hem 2 på natten dagen efter kollar jag igen då hadd skruven åkt av och plattan va lös . sätter tillbaka den igen . men då startar den fan inte . all ström funkar . har bytat tändkabel ,tändstift cdi . men samma sak . någon som vet . behöver snabb hjälp .
Användarens profilbild
HasSse666
Årets Medlem 2010

Re: problem med baotian

Inlägg av HasSse666 »

Amirbest skrev:behöver snabb hjälp .
När du vaknar från din dröm så tycker jag du borde söka hjälp på närmaste vårdcentral :D

PS
Har själv monterat 80cc på en Classic och fick fila i motorblocket för att få ned det...undra hur du gjorde för att få dit 90cc...120 Km/h med en classic är nog möjligt det är bara landningen när du kör ut för ett stup jag är orolig för Bild
Bild
TIPS - Klicka på bilden för att se mina youtubeklipp!
wille95
Kort stubin

Re: problem med baotian

Inlägg av wille95 »

HasSse666 skrev:
Amirbest skrev:behöver snabb hjälp .
När du vaknar från din dröm så tycker jag du borde söka hjälp på närmaste vårdcentral :D

PS
Har själv monterat 80cc på en Classic och fick fila i motorblocket för att få ned det...undra hur du gjorde för att få dit 90cc...120 Km/h med en classic är nog möjligt det är bara landningen när du kör ut för ett stup jag är orolig för Bild
oft: cool smileyBild[/quote]
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.

Låser.
karlsson^ the one and only :D
Skriv svar