Enjoy!
byt färgtema, fälgar, luftingtag på taket och skuggningen på golvet det är vad jag kan se då iaf.erik_94 skrev:om den gula nu är utgångsbilden så sitter det väll redan en fena på taket? bara bytt färg på den va?bluerider94 skrev:fenan på taket sitter för långt bort + att det hade vart snyggare utan speglar..
och satt dit en meguiar's dekal på rutanKarlssoN^ skrev:byt färgtema, fälgar, luftingtag på taket och skuggningen på golvet det är vad jag kan se då iaf.erik_94 skrev:om den gula nu är utgångsbilden så sitter det väll redan en fena på taket? bara bytt färg på den va?bluerider94 skrev:fenan på taket sitter för långt bort + att det hade vart snyggare utan speglar..
vad grinig du va då, Posta inte en bild här om du inte vill ha kritik?Neos34 skrev:Klart dom får.One- skrev: Dålig var den verkligen inte, men dom får väl säga vad dom tycker?
Jag klagar aldrig..
Fan vad jag hatar den attityden, du kanske inte gjorde ett bra jobb helt enkelt? Om tillochmed folk som inte kan photoshop hittar misstag måste väll nått vara fel?Neos34 skrev:Kritik är oftast ok, men när de flesta är negativa.Tuta skrev:vad grinig du va då, Posta inte en bild här om du inte vill ha kritik?
Dom flesta som klagar kan inte en PS, därför tycker jag dom skall hålla mat gluggen stängd. Eller göra bättre själv!