Okej låter bra det. Är det något jag "bör" byta ?erik_94 skrev:nej det e ingen fara med olika hjul osv, och om det är en kopia så borde elsystemet funka. och om du inte ska trimma så äre nog ingen fara med vev o packningar heller. men alltid bra att serva grejerna
Okej, du som har beta motor är dom starka ? lätt trimmade ? för pgo motorn är för himmla seg och svår trimmad. Jag funderar på att köra på rör och 50cc sport men är det värt eller gör det ingen större skillnad mot om man bara har rör ?Born2Ride skrev:inte helt fel att byta oljan, gissar på att den är riktigt svart
passa på och byta packningar, membran, drivrem, olja, rengör förgasaren,tändstift
har den stått ute i 5 år så gissar jag mer på vit^^ annars kanske de är bra o kolla så veven inte har rostat ihop eller nååtBorn2Ride skrev:inte helt fel att byta oljan, gissar på att den är riktigt svart
passa på och byta packningar, membran, drivrem, olja, rengör förgasaren,tändstift
Kan man ha 70cc och rör utan att mopeden låter så förjävligt ?yamaha2pwn skrev:har den stått ute i 5 år så gissar jag mer på vit^^ annars kanske de är bra o kolla så veven inte har rostat ihop eller nååtBorn2Ride skrev:inte helt fel att byta oljan, gissar på att den är riktigt svart
passa på och byta packningar, membran, drivrem, olja, rengör förgasaren,tändstiftman vet ju aldrig om de är fulla av vatten när de stått ute
edit: kolla såhjulen spårar bara