olika på alla moppar går att köra på choken om du bara ska köra trimmat ibland. men köp en sats och se, brukar vara 4-12 över orginal från höften min polare behövde 105 i han rrx med dragen plugg
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
RRX fungerar alldeles utmärkt utan bytt munstycke, självklart går dom bättre med munstycke, men av egen erfarenhet är det inte mycket Men munstycken är något man helt enkelt får pröva sig fram med, som det redan nämnts, köp en munstyckesats
Både min rrx (06) och min polares rrx (07) gick perfekt med 90 munstycke till urpluggat. Hans har gått 300mil och min 1500mil och ändå så gick båda bra och identiskt lika så skulle säga 90 i munstycke
rkan skrev:Både min rrx (06) och min polares rrx (07) gick perfekt med 90 munstycke till urpluggat. Hans har gått 300mil och min 1500mil och ändå så gick båda bra och identiskt lika så skulle säga 90 i munstycke
men ändå kostar under 200kr för ett set har man moppe så ska man inte snåla
rkan skrev:Både min rrx (06) och min polares rrx (07) gick perfekt med 90 munstycke till urpluggat. Hans har gått 300mil och min 1500mil och ändå så gick båda bra och identiskt lika så skulle säga 90 i munstycke
Nej, se på mig, ahr ägt min moppe i 15 månader och den total utgiften : 8500kr för moppen+12000 för delar
Nej, se på mig, ahr ägt min moppe i 15 månader och den total utgiften : 8500kr för moppen+12000 för delar