Jag har börjat jobba med ett projektarbete i skolan om trimmning och styling av mopeder och behöver nu eran hjälp, varför trimmar ni era mopeder? (ni som har trimmat) och ni som inte har trimmat, varför trimmar inte ni?
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Första anledningen är ju för att det ska gå fortare att komma fram dit man vill, så tråkigt att prutta runt i 45. Sen för att det blir roligare och smidigare. Och en liten till grej är för att det är kul att meka och kolla vad/varför det blir för effektökning o.s.v
Styling är jag sugen på, men det känns bara som onödiga pengar för mig
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
men först och främst är det för att hänga med trafiken men sen är det ju alltid roliga att exprimentera så den går fortare
Om man har original 25/30 moppe kan man fanimig lika gärna cykla... Går ju typ lika snabbt, får motion och man har inte kastat flera tusen i sjön på något man tröttnar på efter en dag...
EU-moppe förstår jag, körde ju sj original, men om man köper en räsercykel så kan man ju komma upp i 50 också
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
men först och främst är det för att hänga med trafiken men sen är det ju alltid roliga att exprimentera så den går fortare
Om man har original 25/30 moppe kan man fanimig lika gärna cykla... Går ju typ lika snabbt, får motion och man har inte kastat flera tusen i sjön på något man tröttnar på efter en dag...
EU-moppe förstår jag, körde ju sj original, men om man köper en räsercykel så kan man ju komma upp i 50 också
MEN du slipper trampa! ^^ har en trimmad super bravo, men det känns som en cykel sen är det klass 2 moppe så straffet blir inte lika stort om man blir tagen. (inga skylt böter osv..)
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd