Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo
11-12 tusen kanske ?levvan skrev:Yamaha Aerox -03 30moppe
980 mil.
Toppskick maskinellt
Fint skick "exteriört"
Setup:
Leovince ZX
Hebovariator
Avstrypt
Skickar med:
Stage6 Streetrace 70
Dellorto 19
Diverse styling
Alla originaldelar!
Bilder finns i mitt galleri. Vad tror ni?:)
jag skulle tro runt runt 10. en 03 är inte värd så mkt men motordelarna ger ju mer kosing.RacingTobbe skrev:11-12 tusen kanske ?levvan skrev:Yamaha Aerox -03 30moppe
980 mil.
Toppskick maskinellt
Fint skick "exteriört"
Setup:
Leovince ZX
Hebovariator
Avstrypt
Skickar med:
Stage6 Streetrace 70
Dellorto 19
Diverse styling
Alla originaldelar!
Bilder finns i mitt galleri. Vad tror ni?:)
om den ser fräsh ut kan du väll lägga ut den på typ mellan 11 o 14kssuzukik50 skrev:Hej! Hur mycket tror ni att min Aerox är värd? Funderar på att sälja den snart, någon som vet?
Modell: Yamaha Aerox
Tillverknings år: 2008
Mil: ca 320
Skick:Riktigt fint, förutom främre underkåpan som blivit skadad efter en vurpa
Inköpspris:19 000 Kr
Övrigt: Helt orginal, alla servisar gjorda efter handbok. Helförsäkrad, alla papper finns...
ssuzukik50 skrev:aerox blablabla
Okej, tackwannaberox skrev:om den ser fräsh ut kan du väll lägga ut den på typ mellan 11 o 14kssuzukik50 skrev:Hej! Hur mycket tror ni att min Aerox är värd? Funderar på att sälja den snart, någon som vet?
Modell: Yamaha Aerox
Tillverknings år: 2008
Mil: ca 320
Skick:Riktigt fint, förutom främre underkåpan som blivit skadad efter en vurpa
Inköpspris:19 000 Kr
Övrigt: Helt orginal, alla servisar gjorda efter handbok. Helförsäkrad, alla papper finns...
Tyvärr... Behöver pengar till Suzukin..., o kanske en lätt mc Men msåte säga att den e väldigt coolktm_danielsson skrev:ssuzukik50 skrev:aerox blablabla
Du kan få byta mot min DT
Hur mycket är min DT räcer värd?
Motor - (delar värda totalt över 10 000:-)
Orginal yamaha block
Eurokit 65cc cylinder tuned by: Fredrik B
(190 avgas o 125 spol)
Topracing vevparti
Stage 6 luftfilter
Athena supertherm topp
Insug - Homemade by Pekka
28mm Koso Pwk förgasare
4läppars Athena reeds
Yamaha YZ 5 skivig koppling
Italkit sellerta tändning
Hemmabyggt och avstämt rör, maxeffekt ca. 12 500 rpm (av Fredrik B)
Ljuddämpare :Ingen för maxeffekt annars Jamarcol dämpare
14/50 drevning just nu
Chassi, säkerhet och annat smått
Sänkt
Strippad på onödigt skit
Steldämp bak
Steldämpad framgaffel (ej helt stel)
Nedvinklat styre
Dödmansgrepp (ej på just nu)
Fotstöd längre bak...
F.ö otroligt fräsch och välvårdad, cylindern är bara inkörd i stort sett.
Aldrig bruks/buskörd utan enbart på träffar/bara nån sväng runt kvarteret så man vet att allt funkar.
Ganska nya C3 SFK lager också.
Mvh Danielsson
Den e inte billig :O Den e fräsch o dyrktm_danielsson skrev:Haha okej var lite oseriöst men man kan ju försökassuzukik50 skrev:
Tyvärr... Behöver pengar till Suzukin..., o kanske en lätt mc Men msåte säga att den e väldigt cool
Letar just nu efter billig aerox som jag ska ha över sommaren tills jag har råd med Lätt mc
Vad skulle du kunna tänka dig att ge då? (alltså vill ju bara få den värderad då jag har annonsen till blocket klar och redo att betalas via sms)wannaberox skrev:aaw den är så jävla fet din dt, skulle fan vilja köpa den om jag hade cash
8-9k skulle man väll kunna ge, men tyvärr äger jag -400kr just nu (det var minus 400 back alltså)ktm_danielsson skrev:Vad skulle du kunna tänka dig att ge då? (alltså vill ju bara få den värderad då jag har annonsen till blocket klar och redo att betalas via sms)wannaberox skrev:aaw den är så jävla fet din dt, skulle fan vilja köpa den om jag hade cash
Men dock lite tveksam om jag ska lägga ut den, har kanske ett ev. byte på G, så därför ville jag veta ungefär vad den är värd (ifall bytet är värt)
Edit : Tack förresten
Jaaa, asså jag puttrar ju bara runt på min Aerox otrimmat och får hjärtstopp bara jag ser en polisbil, trots att jag kör 100 % lagligt... XD Så att jag kanske inte är rätt person att fråga, men du verkar ha lagt ner mycket tid och framför allt kärlek på den och som sagt är den vacker. Dessutom borde den gå som ett skott, så om jag vore tävlingsintresserad så kanske en 15 k...ktm_danielsson skrev:Vad skulle du kunna tänka dig att ge då? (alltså vill ju bara få den värderad då jag har annonsen till blocket klar och redo att betalas via sms)wannaberox skrev:aaw den är så jävla fet din dt, skulle fan vilja köpa den om jag hade cash
Men dock lite tveksam om jag ska lägga ut den, har kanske ett ev. byte på G, så därför ville jag veta ungefär vad den är värd (ifall bytet är värt)
Edit : Tack förresten
Varför skulle jag vilja "knull" en kille Och nej om han menar lura så nej sånt håller jag verkligen inte på med Ah 8k är väll ungefääär vad jag tänkt mig (har den på riktpris 7500, tycker det är rätt billigt faktist).wannaberox skrev: 8-9k skulle man väll kunna ge, men tyvärr äger jag -400kr just nu (det var minus 400 back alltså)
kan kanske övertala min kompis att köpa, men han tror du ska knull han och ta hans pengar
Haha 15k det hade inte suttit fel! Just nu har jag väll tänkt mig runt 8..ssuzukik50 skrev: Jaaa, asså jag puttrar ju bara runt på min Aerox otrimmat och får hjärtstopp bara jag ser en polisbil, trots att jag kör 100 % lagligt... XD Så att jag kanske inte är rätt person att fråga, men du verkar ha lagt ner mycket tid och framför allt kärlek på den och som sagt är den vacker. Dessutom borde den gå som ett skott, så om jag vore tävlingsintresserad så kanske en 15 k...
Haha, såg nu att det inte var mig du frågade ;-D
Haha 15k det hade inte suttit fel! Just nu har jag väll tänkt mig runt 8..ssuzukik50 skrev: Jaaa, asså jag puttrar ju bara runt på min Aerox otrimmat och får hjärtstopp bara jag ser en polisbil, trots att jag kör 100 % lagligt... XD Så att jag kanske inte är rätt person att fråga, men du verkar ha lagt ner mycket tid och framför allt kärlek på den och som sagt är den vacker. Dessutom borde den gå som ett skott, så om jag vore tävlingsintresserad så kanske en 15 k...
Haha, såg nu att det inte var mig du frågade ;-D
16 000:- kanske?Jetforce_Dahlin skrev:Lite fundersam på vad man skulle kunna få för moppen
09:a, utagen 10
390 mil
B-läpp borta
Setup
Stage 6 pro replica
malossi e6 sportluftfilter
6g vikter
stage6 mellanhårda kopplingsfjädrar
Kan också köpas helt orginal i både motorn och med b-läppen ditsatt.
Vad kan man få för den?
http://twostrokerider.se/forum/album_pi ... c_id=13485
Länk till bild
ok, är det lite halvsnålt eller rätt bra pris?ktm_danielsson skrev:16 000:- kanske?Jetforce_Dahlin skrev:Lite fundersam på vad man skulle kunna få för moppen
09:a, utagen 10
390 mil
B-läpp borta
Setup
Stage 6 pro replica
malossi e6 sportluftfilter
6g vikter
stage6 mellanhårda kopplingsfjädrar
Kan också köpas helt orginal i både motorn och med b-läppen ditsatt.
Vad kan man få för den?
http://twostrokerider.se/forum/album_pi ... c_id=13485
Länk till bild
14000 om den går rent och ser bra utisahk skrev:Tjenare alla mopedgalningar , Har nu fått tillåtelse att sälja brorsans aerox 07a, Den har gått 779, varit trimmad kanske 300mil med dragen v-ring och ett effektrör, den är i bra skick osv , kanske borde nämna att det är michelin edition,
Den ser ut så här, inte orkat gå ut att ta en bild
Så det jag undrar är vad kan jag få för den ?
Klart, inte testat den efter vintern men det gör den nog (A)Addicts skrev:14000 om den går rent och ser bra utisahk skrev:Tjenare alla mopedgalningar , Har nu fått tillåtelse att sälja brorsans aerox 07a, Den har gått 779, varit trimmad kanske 300mil med dragen v-ring och ett effektrör, den är i bra skick osv , kanske borde nämna att det är michelin edition,
Den ser ut så här, inte orkat gå ut att ta en bild
Så det jag undrar är vad kan jag få för den ?