har tänk byta vev men undrar vilken vev som är bäst av dom som ligger på runt 1000 - 1600 kr? räcker det med en vev för det priset till en Airsal 70cc racing?
Senast redigerad av maxbre den 27 mars 2011, 17:10, redigerad totalt 2 gång.
dopplers vev är bra som klarar upp till 18 000 rpm och kostar runt 1449 kr men vad har du för moppe det kan underlätta.
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
Men om du ska byta ändå så rekomenderar jag starkt doppler veven, har den i min Derbi och kör portad MHR 80cc och det håller hur fint som helst, slipper massa vibrationer som blir när man varvar lite mer med originalveven
Ska byta ifrån stg6 streetrace till sport pro och undrar om jag måste byta vev? den har gått snart 2000mil eller?
lönt att bara byta lagert som sitter på veven däruppe kolven är eller måste jag helst byta lagert som sitter inne i motorn så att säga
förra cylindern skar, vill inte den nya ska göra detsamma.
Rubrik: hej
om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
Skulle rekomendera andra lager eftersom du stoppar i en vev som klarar så mycket så jag skulle säga att du satsar på ett par C3 lager istället, Stage6 har ett komplett kit med sånna lager och packboxar för 339kr har jag för mig att din kostade på twostroke, jag kör dom i min tillsammans med doppler veven och det funkar hur bra som helst. Annars så har du med det som du behöver