Ta bort posthunters

Kom med förslag, feedback och förbättringar gällande sidan.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Tycker ni att det kryllar av posthunters?

ja, i varje tråd
27
100%
 
Antal röster: 27

Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Ta bort posthunters

Inlägg av DEA!! »

Enligt mig så borde crew vara mer observanta på posthunters, som de sedan meddelar till modsen.
Det är fruktansvärt med skit...
svar som:
aa :)
jag har en sån :P

Det tillför ingenting

Sedan bara en parentes!

Det heter "bytte" inte böt!
Jag vet att man säger olika från ställe till ställe, men ville framföra det :wink:
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
friberg
Varnad
Inlägg: 521
Blev medlem: 24 november 2010, 18:34
Ort: SE

Inlägg av friberg »

Håller med dig de e sjukt störigt :P
fitta mods
Användarens profilbild
adddam
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 394
Blev medlem: 23 maj 2010, 11:35
Ort: märsta

Inlägg av adddam »

ja kan hålla med dig till viss del tycker dock att de är kula att forumet blir lite mer aktvift :roll:
It's not the fart thats kill u, it's the smell

Det är inte farten som dödar dig, de är smällen.
Användarens profilbild
Pontusandersson95
Kan man byta?
Inlägg: 1216
Blev medlem: 9 maj 2010, 17:01
Ort: Onsala

Inlägg av Pontusandersson95 »

adddam skrev:ja kan hålla med dig till viss del tycker dock att de är kula att forumet blir lite mer aktvift :roll:
+1
Kommentera mina bilder:)
Användarens profilbild
adddam
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 394
Blev medlem: 23 maj 2010, 11:35
Ort: märsta

Inlägg av adddam »

Pontusandersson95 skrev:
adddam skrev:ja kan hålla med dig till viss del tycker dock att de är kula att forumet blir lite mer aktvift :roll:
+1
hahahahahahahahaha jäv*lar vad komiskt :lol:
It's not the fart thats kill u, it's the smell

Det är inte farten som dödar dig, de är smällen.
Användarens profilbild
Kindvall
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 383
Blev medlem: 2 juli 2009, 20:13
Ort: Ronneby,Blekinge

Inlägg av Kindvall »

Har inte riktigt fattat detdär med posthunters? :roll: vad är meningen med många posts? :oops:
Smooth as a butterfly, sting like a bee
Användarens profilbild
zhindraz
Svårstartad skrothög
Inlägg: 296
Blev medlem: 14 juni 2010, 21:02

Inlägg av zhindraz »

Kindvall skrev:Har inte riktigt fattat detdär med posthunters? :roll: vad är meningen med många posts? :oops:
Man får en hägre "rank" fast jag har heller inte fattat meningen :o

Lite random fråga: kan man multi citera på tsr? :O
Senast redigerad av zhindraz den 23 mars 2011, 13:23, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street
Inlägg: 2631
Blev medlem: 21 juni 2009, 23:17
Ort: Lysekil-0523!

Inlägg av -TeddaN- »

Forumet är aktivt nog utan posthunters! visst ska det vara aktivt, men det finns andra trådar man kan diskutera i, men det värsta är att så fort man trycker på f5 så har någon skrivit i 5 nya trådar på någon minut bara.. det leder till att det blir svårare att veta vart man skrev innan, ja svårare att hjälpa till helt enkelt.. och man orkar inte sitta och leta igenom allt precis! så jag håller med dig helt och hållet DEA!!, forumet skall vara aktivt men det finns gränser!

Ska jag vara ärlig var jag också en posthunter i början, alla är i princip det! Men man inser att det inte är inläggen som räknas, utan innehållet i varje inlägg..
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
Yamahan
Svårstartad skrothög
Inlägg: 214
Blev medlem: 14 augusti 2010, 10:48
Ort: Hillerstorp

Inlägg av Yamahan »

Ja det e bara löjligt att folk vill ha mer inlägg! :evil:

Sen finns det såna som skriver "bytat" iställe för bytte, lär er svenska asså!

Jag är tex en sån som har lite inlägg men jag skriver ju inte en massa skit bara för de.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Kindvall skrev:Har inte riktigt fattat detdär med posthunters? :roll: vad är meningen med många posts? :oops:
Typ de som pontusandersson98 och adddammM skrev, typiskt offtopic/ posthunt

Vissa skriver sånt för att få fler posts, och alltså få ett annat profilnamn
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
beckvall
F.D Moderator
Inlägg: 1851
Blev medlem: 20 oktober 2008, 17:55
Ort: sundsvall

Inlägg av beckvall »

finns ju ett antal trådan som endast är avsed för posthunting.... och det är ok så finns inte så mkt att göra.
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
Användarens profilbild
Tuta
King of the street
Inlägg: 3459
Blev medlem: 11 april 2008, 16:48
Ort: Nyköping

Inlägg av Tuta »

HATAR verkligen när 27 olika ska skriva +1 eller "gör som han sa"


Beckvall: Det är väll skillnad på en tråd i övrigt forumet som handlar om ingenting mot en tråd om någons problem med moppen. Ganska lätt att göra någonting åt.. Kan du inte skilja på dom kanske du inte borda vara mod?
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det ;)
Victorh: eller skall man fråga? :)
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten ;)

Bild
Det är jag som är Tuta ;)
Användarens profilbild
Pontusandersson95
Kan man byta?
Inlägg: 1216
Blev medlem: 9 maj 2010, 17:01
Ort: Onsala

Inlägg av Pontusandersson95 »

jag tycker ist för att alla skriver +1 (som jag gjorde) så borde det finnas en "gilla" knapp så blir det mycket renare och mindre posthunters
Kommentera mina bilder:)
Användarens profilbild
Niky
Elmoped
Inlägg: 55
Blev medlem: 10 augusti 2010, 16:12

Inlägg av Niky »

Tuta skrev:HATAR verkligen när 27 olika ska skriva +1 eller "gör som han sa"


Beckvall: Det är väll skillnad på en tråd i övrigt forumet som handlar om ingenting mot en tråd om någons problem med moppen. Ganska lätt att göra någonting åt.. Kan du inte skilja på dom kanske du inte borda vara mod?
Håller till en vis mån med, men blir inte TS säkrare på att göra en viss sak om fler håller med eller tycker samma sak ? Och det finns ju ingen egentlig anledning till att få fler posts. Men håller med om att vissa posts kan vara väldigt onödiga.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

-TeddaN- skrev:Forumet är aktivt nog utan posthunters! visst ska det vara aktivt, men det finns andra trådar man kan diskutera i, men det värsta är att så fort man trycker på f5 så har någon skrivit i 5 nya trådar på någon minut bara.. det leder till att det blir svårare att veta vart man skrev innan, ja svårare att hjälpa till helt enkelt.. och man orkar inte sitta och leta igenom allt precis! så jag håller med dig helt och hållet DEA!!, forumet skall vara aktivt men det finns gränser!

Ska jag vara ärlig var jag också en posthunter i början, alla är i princip det! Men man inser att det inte är inläggen som räknas, utan innehållet i varje inlägg..
Exakt så!
Liksom ett inlägg mer eller mindre, vem bryr sig? blir man en bättra människa om man har fler eller?
Bättre att bli känd på forumet för sin kunskap elller liknande!
TeddaN! <3
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Niky skrev:
Tuta skrev:HATAR verkligen när 27 olika ska skriva +1 eller "gör som han sa"


Beckvall: Det är väll skillnad på en tråd i övrigt forumet som handlar om ingenting mot en tråd om någons problem med moppen. Ganska lätt att göra någonting åt.. Kan du inte skilja på dom kanske du inte borda vara mod?
Håller till en vis mån med, men blir inte TS säkrare på att göra en viss sak om fler håller med eller tycker samma sak ? Och det finns ju ingen egentlig anledning till att få fler posts. Men håller med om att vissa posts kan vara väldigt onödiga.
På sätt och vis stämmer de också, men de flesta som lallar omkring på forumet och skriver plus och ettor vet inget själva utan håller bara med. Då är de bättre att vara tyst än att "välja".

Ska man stödja någon annans åsikt ska man skriva något vettigt för att förklara varför det är så
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

asså om jag frågar en sak så skriver nån en sak men alla skriver ju inte rätt altid och då är det bra om folk skriver att det är så eller +1 eller vad som hälst
Användarens profilbild
zhindraz
Svårstartad skrothög
Inlägg: 296
Blev medlem: 14 juni 2010, 21:02

Inlägg av zhindraz »

Pontusandersson95 skrev:jag tycker ist för att alla skriver +1 (som jag gjorde) så borde det finnas en "gilla" knapp så blir det mycket renare och mindre posthunters
håller med helt. tycker det borde finnas ett system liknande det på youtube med gilla och gilla inte ;)
Användarens profilbild
adddam
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 394
Blev medlem: 23 maj 2010, 11:35
Ort: märsta

Inlägg av adddam »

bensinskalle skrev:
Kindvall skrev:Har inte riktigt fattat detdär med posthunters? :roll: vad är meningen med många posts? :oops:
Typ de som pontusandersson98 och adddammM skrev, typiskt offtopic/ posthunt

Vissa skriver sånt för att få fler posts, och alltså få ett annat profilnamn
dock så gjorde jag de bara för att jag tyckte de var sjukt roligt att någon skrev +1 alltså en typisk posthunter skrift i en tråd där de står att man ska göra sig av med posthunterna
:lol:
och som några tidigare skrivit att gör en gilla knapp för de med +1/gilla knapp tycker jag gör en säkrare om flera säger att de är rätt i stället för att folk skriver olika och man blir genast mycket osäker på de rätta svaret så tycker att +1 hjlper några gånger :roll: kanske e litte otydlig men hoppas alla förstår ;)
It's not the fart thats kill u, it's the smell

Det är inte farten som dödar dig, de är smällen.
Användarens profilbild
Jetforce_Dahlin
Jetforce #1
Inlägg: 1596
Blev medlem: 6 maj 2010, 20:21
Ort: Bangkok
Kontakt:

Inlägg av Jetforce_Dahlin »

Det är så otroligt irriterande. Hatar folk som postar, bara för att posta.

Man får en hägre "rank" fast jag har heller inte fattat meningen

Lite random fråga: kan man multi citera på tsr? :O
Ja, man kan multicitera. Tryck först på citera på den första du vill. Skriv ditt svar, sen när du är klart så trycker du på "Quote" knappen som finns här på forumet, skriv ditt svar sen trycker du på Quote igen. Då är det klart :P

Exakt så!
Liksom ett inlägg mer eller mindre, vem bryr sig? blir man en bättra människa om man har fler eller?
Bättre att bli känd på forumet för sin kunskap elller liknande!
TeddaN! <3
Som sagt, bättre med kvalité än kvantité. Kolla bara på HasSse666 han är min favorit och många andras. Han känns som detn mest kunniga och seriösa här på forumet. Och det intrycket tror jag nog att många har fått av honom. Men det roliga är att han inte ens har 500 posts (dock riktigt nära just nu) :P

Det var allt för mig just nu
Polis: Hur fort går den här mopeden då?
Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
Skriv svar