Tjenare! jag har en Rrx urpluggad och bytt huvudmunstycke från 86 till 95 och jag undrar om det är värt att köpa öppet luftfilter? hört att topp hastigheten blir detsamma men axxet blir bättre.
någon som har erfarenhet av rrx urpluggad med sportluftfilter?
Senast redigerad av hannesboey den 18 mars 2011, 18:41, redigerad totalt 1 gånger.
ktm_danielsson skrev:Varför inte ?
Snyggare, låter skönare.
Och visst det gör kanske minimal omärkbar skillnad bara urpluggat, men inte fan drar den märkbart mer soppa
Med tanke på att du måste gå upp ytterligare i munstycke så blir det nog rätt mkt soppa efter ett par mil
Haha avgasmunstycke... Ja det var något nytt. Men jag fattade iallafall vad han menade Alla har vi någon gång varit n00b's
Snyggare, låter skönare.
Och visst det gör kanske minimal omärkbar skillnad bara urpluggat, men inte fan drar den märkbart mer soppa
hahaha xD säg det till min polare som lätt körde upp 1,5-2 L/mil med urpluggat o sportlufts filter på sin drac, med org luftburk gick det åt ca0,75-1 L/mil. men det är ju säkert olika från moped till moped med, men säger bara efter erfarenheter
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
Snyggare, låter skönare.
hahaha xD säg det till min polare som lätt körde upp 1,5-2 L/mil med urpluggat o sportlufts filter på sin drac, med org luftburk gick det åt ca0,75-1 L/mil. men det är ju säkert olika från moped till moped med, men säger bara efter erfarenheter
Ja det är det nog, jag har ju lite mer trim på min + 28mm + öppet sportluft.. Och jag tycker inte den drar så väldigt mycket
ja skillnad blire ju, men med tanke på att du har en rrx som går jävligt bra endast urpluggade så kan man fråga sigom de är värt pengarna med risk för att polisen tar det och så.
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
Snyggare, låter skönare.
Ja det är det nog, jag har ju lite mer trim på min + 28mm + öppet sportluft.. Och jag tycker inte den drar så väldigt mycket
nähä... hahahaha du klagade på att den drog så mkt att du fick knuffa den till meetet sist