Den är helt otrimmad. Roxon 07. Tänkte köpa ett effektrör som är strypt och ce-godkänt och sen ta bort strypningen eller nåt.. Jag vet inte hur jag ska göra är lite nybörjare...
Välj Gianellit om du vill ha bra toppfart och axx. har ett likadant och det funkar perfekt! Men sen om du vill ha bättre bottendrag så ska du satsa på ett metrakit thrower.
Annars är nästan urpluggat bäst kör själv med det. Polisen märker då inte heller om den är trimmad då för den låter ungefär lika högt och om du då köper en ostrypt cdi och en blackbox kan du köra urpluggat och sätta på blackboxen när du vill köra lagligt det bästa valet enligt mig
Gilera_Racer skrev:Annars är nästan urpluggat bäst kör själv med det. Polisen märker då inte heller om den är trimmad då för den låter ungefär lika högt och om du då köper en ostrypt cdi och en blackbox kan du köra urpluggat och sätta på blackboxen när du vill köra lagligt det bästa valet enligt mig
ja, det va de jag tänkte. Fast de finns ingen plugg i min, säger alla. Det var så jag ville göra från början. Sen är det många som sagt att polisen vet mkt om blckbox så det är ingen mening.