bror ju på vad det är för högtalare om du har en vanlig sladd som du kopplar i väggen så går de ju på 220v, finns omvandlare till det som man kan skaffa frågan är om de små moppe batterierna orkar driva det.
om det bara är en sladd som skulle gått till datorn så äre ju bara o koppla in till mobilen
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
yamaha2pwn skrev:bror ju på vad det är för högtalare om du har en vanlig sladd som du kopplar i väggen så går de ju på 220v, finns omvandlare till det som man kan skaffa frågan är om de små moppe batterierna orkar driva det.
om det bara är en sladd som skulle gått till datorn så äre ju bara o koppla in till mobilen
Jag hade datorhögtalare i moppen i sommras men det drar ganska mkt batteri men iaf jag kopplade i 12volt och sen en omvandlare till 220v och det fungerade fint.
yamaha2pwn skrev:bror ju på vad det är för högtalare ;) om du har en vanlig sladd som du kopplar i väggen så går de ju på 220v, finns omvandlare till det som man kan skaffa ;) frågan är om de små moppe batterierna orkar driva det.
om det bara är en sladd som skulle gått till datorn så äre ju bara o koppla in till mobilen :P
Jag hade datorhögtalare i moppen i sommras men det drar ganska mkt batteri men iaf jag kopplade i 12volt och sen en omvandlare till 220v och det fungerade fint.
vart får man tag i en omvandlare då?
Det är inte olagligt med trimm, bara om polisen vet