Har några frågor: Så här ligger det till, jag har köpt massa ny delar till min Ludix som t.ex Ny cylinder, kolv, membran osv, i princip allting utom förgasare. Har även köpt allting original från Twostroke, vill inte börja trimma allt för mycket när den inte ens går som den ska När man åker i regn t.ex så bara tvär dör den, det är som att det i princip tar slut på bensin.. Det BORDE väl vara förgasaren, eller? Har inte köpt förgasare än eftersom jag inte är säker på att det är den, men när jag har allt annat nytt så tycker jag att det borde vara den. PS. Det trim jag har just nu är leovince rör och 75% kopplingsfjädrar (?) Så den borde väl inte vara så slö?
Sen undrade jag på om någon kan fixa fram en sprängskiss till motorn, allting är skit i motorn, variator ringarna sitter på fel platser osv... Undrar även på VART f-n sitter v-ringen i denna? :S Vet inte om den är _dragen_ Vet inte vart den sitter så det är inte så lätt... Någon som vet vilka vikter man ska ha för att få både axxet och farten?
Sista frågan: Har ungefär en sån - Resultat av Googles bildsökning efter
http://img10.imageshack.us/img10/5159/img2194ay.jpg (Blev lite lång kanske, haha) Framkåpa, men hittar inte kablar och lampor till den, original kablarna och _lampan_ passar ju tyvärr inte till denna :/ Det är en Peugeot Ludix Snake Furious - 08 Förresten om ni behöver veta!
Ni kan ju även ge mig lite stylingsråd när ni ändå är igång Haha.
Är jävligt trött så jag bjuder på stavfel.
MVH