piaggio ciao bakskärm

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR
tvspel123
Elmoped

piaggio ciao bakskärm

Inlägg av tvspel123 »

hej! Jag vill ha en sån stylad bakskärm som alla har på sin ciao men jag har ingen när jag köppte den så jag tänkte köpa en men de kostar sjukt mycket bara för jag ska kapa den sen. men så tänkte jag kan man använda en cykelbakskärm som är chromad är det samma bred på den och går det över huvud taget??

tacksam för svar :D :D
tvspel123
Elmoped

Inlägg av tvspel123 »

SNÄLLA HJÄLP MIG
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

vilken fråga? hur ska vi kunna veta vad de är för bredd på nån cykel stänkskärm
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp

Inlägg av erik_94 »

wtf....? detta va rekord i att inte använda punkter
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
tvspel123
Elmoped

Inlägg av tvspel123 »

jag har jättebrotom och förlåt att jag inte använde punkter........... för jag måste veta jag håller på med lackeringen nu och jag vet inte jag ska göra jag vill bara ha den snygg men om ni inte vet så är det inte så änkelt för er :( :( :(
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Alltså, den behöver ju egentligen bara vara så bred att den täcker hjulet :wink:
Såklart att det går att modda!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ

Inlägg av PK »

ciaobakskärm ska fara en org skärm men kapad :D
tvspel123
Elmoped

Inlägg av tvspel123 »

DEA!! skrev:Alltså, den behöver ju egentligen bara vara så bred att den täcker hjulet :wink:
Såklart att det går att modda!
så kan man använda en cykel bakskärm??? för den kostar sjukt mycket om man ska ha en orginal!
Användarens profilbild
daveneos
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av daveneos »

tvspel123 skrev:jättebrotom, änkelt
Diggar din stavning, det är olika bredd på olika cykelstänkor.
finns såna man sätter fast i sadelstolpen, är väll bara att modda in om det inte passar, cykelstänkskärmar är ju inte precis gjorda för att passa mopeder :)
tvspel123
Elmoped

Inlägg av tvspel123 »

Men jag undrar bara en sak till och kan man inte använda en framskärm till ciao som bakskärm måste det just vara en bakskärm till där bak kan inte inte vara en framskärm till där bak bara att man gör hållen till fästena där bak??? det var en bra fråga faktiskt :D :D
Användarens profilbild
CaToXXo
King of the street

Inlägg av CaToXXo »

tvspel123 skrev:Men jag undrar bara en sak till och kan man inte använda en framskärm till ciao som bakskärm måste det just vara en bakskärm till där bak kan inte inte vara en framskärm till där bak bara att man gör hållen till fästena där bak??? det var en bra fråga faktiskt :D :D
Det är väl bara att modda dit den eller? (nej det var inte en bra fråga?)
tvspel123
Elmoped

Inlägg av tvspel123 »

CaToXXo skrev:
tvspel123 skrev:Men jag undrar bara en sak till och kan man inte använda en framskärm till ciao som bakskärm måste det just vara en bakskärm till där bak kan inte inte vara en framskärm till där bak bara att man gör hållen till fästena där bak??? det var en bra fråga faktiskt :D :D
Det är väl bara att modda dit den eller? (nej det var inte en bra fråga?)
Det var ett skämt men du kanske inte fattar sånt :? :?
Skriv svar