TJA jag skulle .sätta på orginal filtret vilket var svårt . var tvungen att ta bort förgasaren men det gick inte än då .Tillbaks med allt sen testa jag den och då gick den inte bra ?? . Vad är det för fel
hmm kan du utveckla lite? tex hade du sportlufts filtret på och bestämde dej för o byta tbx till orginal men det gick inte så du satte dit sportluftsfiltret igen och då började den bluddra vid fullgas? den går fint på resten av varven då? skulle kunna tro att det har kommit in lite skit i förgasaren isf. men om den går ojämnt på alla varv skulle den kunna dra tjuvluft. men som sagt utveckla frågan lite så har folk lite lättare att hjälpa
if speed kills,then i must live forever
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.
Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd
Det låter som att det har kommit in skit i förgasaren när du plockade bort den. Testa att göra rent förgasaren så ska det nog gå bra
Men det lät konstigt att orgluftburken inte gick dit?
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
David andersson skrev:TJA jag skulle .sätta på orginal filtret vilket var svårt . var tvungen att ta bort förgasaren men det gick inte än då .Tillbaks med allt sen testa jag den och då gick den inte bra ?? . Vad är det för fel
Förklara lite tydligare! Hur går motorn nu? Felet kan bero på flottören hakat sig, kommit smuts i förgasaren osv.
Kymco super 9 AC
70 cc Airsal sport
originalrör urpluggad
Lättare v-vikter