Hur många civiliserade invandrare finns det då?SickRazer skrev:Var inte där, men riktigt synd att sådant har börjat förekomma i Sverige. För vadå? Vad tror terroristerna att de ska åstadkomma med det? Riktigt otrevligt och ociviliserat.

Citatet är dock inte ens korrekt, stor del av terrorister är inte alls muslimer utan är politiskt aktiva.PoWeRKinG skrev:bästa citatet på längezvynx skrev:Frågan är ju hur bl.a Beatrice Ask kan skylla på detta på SD?!
"Alla muslimer är inte terrorister, men alla terrorister är muslimer." -Flashback
men är faktiskt chockad över det som händefattar inte hur detta kan ha hänt över huvudtaget och att han som gjorde det har kopplingar till al quaida
PoWeRKinG skrev:bästa citatet på längezvynx skrev:Frågan är ju hur bl.a Beatrice Ask kan skylla på detta på SD?!
"Alla muslimer är inte terrorister, men alla terrorister är muslimer." -Flashback
men är faktiskt chockad över det som händefattar inte hur detta kan ha hänt över huvudtaget och att han som gjorde det har kopplingar till al quaida
jag vill inte att alla ska lämna ossBerkiisz skrev:Erik_94 , Bara smarta svenskar kan erkänna att ni behöver oss invandrare pga arbetskraft , hoppas alla invandrare får lämna sverige så får vi se hur sverige kommer klara sig
Förstår ironin i ditt svar. Men jag är faktiskt en invandrare själv, dock inte en "*fult ord*", jag kommer från Europa i alla fall. Det finns en hel del civiliserade invandrare. Tänk på att ordet "invandrare" syftar på alla som inte fötts i Sverige. Det kan lika gärna vara någon norsk person eller amerikansk etc. Jag är en invandrare och anser mig själv och min släkt mycket civiliserad och jag älskar Sverige och trivs jättebra här. Men det finns ju civiliserade muslimer och annat folkslag också, det är bara det att man inte lägger märke till dem eftersom de är mer som vi andra. De personer som vi lägger märke till är de som leker gangsters och ropar "jag ska ****** din morsa!" osv... Och därför kan vi få fel intryck av resten av folkslaget som egentligen är oskyldiga och försöker leva livet så gott de kan. De flesta invandrare är civiliserade men kan vara det på lite annorlunda sätt, de kan ju ha andra traditioner och religioner som påverkar dem. T.ex kan man inte säga att en person som är jude är ociviliserad för att denne inte firar jul, religionen påverkar honom då i detta läge.JagHarEnDerbi skrev:Hur många civiliserade invandrare finns det då?SickRazer skrev:Var inte där, men riktigt synd att sådant har börjat förekomma i Sverige. För vadå? Vad tror terroristerna att de ska åstadkomma med det? Riktigt otrevligt och ociviliserat.
adddam skrev:tycker det var jävligt tur att ingen dog eller att han fram i tid. vem kännar på något sånt igentligen ?( kanske sd som troligen varvar fler medlemar) men man måste bara tycka att det är förjävligt
Exakt samma här, pappa är adopterad men min släkt härstammar från ryssland, och jag är helsvenne med adopterad rysk pappa o svensk mammaSickRazer skrev:Förstår ironin i ditt svar. Men jag är faktiskt en invandrare själv, dock inte en "*fult ord*", jag kommer från Europa i alla fall. Det finns en hel del civiliserade invandrare. Tänk på att ordet "invandrare" syftar på alla som inte fötts i Sverige. Det kan lika gärna vara någon norsk person eller amerikansk etc. Jag är en invandrare och anser mig själv och min släkt mycket civiliserad och jag älskar Sverige och trivs jättebra här. Men det finns ju civiliserade muslimer och annat folkslag också, det är bara det att man inte lägger märke till dem eftersom de är mer som vi andra. De personer som vi lägger märke till är de som leker gangsters och ropar "jag ska ****** din morsa!" osv... Och därför kan vi få fel intryck av resten av folkslaget som egentligen är oskyldiga och försöker leva livet så gott de kan. De flesta invandrare är civiliserade men kan vara det på lite annorlunda sätt, de kan ju ha andra traditioner och religioner som påverkar dem. T.ex kan man inte säga att en person som är jude är ociviliserad för att denne inte firar jul, religionen påverkar honom då i detta läge.JagHarEnDerbi skrev:Hur många civiliserade invandrare finns det då?SickRazer skrev:Var inte där, men riktigt synd att sådant har börjat förekomma i Sverige. För vadå? Vad tror terroristerna att de ska åstadkomma med det? Riktigt otrevligt och ociviliserat.
Jag vet inte hur många invandrare som är civiliserade, det vet ingen, eftersom de kan vara civiliserade på sina sätt, på sätt som vi kanske ser som underliga eller ociviliserade.
Jag är inte rasist och har varken någonting emot invandrare eller svenskar, så länge de inte är dumma och onda som t.ex terroristen här om dagen, eller andra kaxiga personer. För mig är alla vänner och jämlikar så länge de inte visar någon riktigt dålig sida av sig själva.
Peace.
+1erik_94 skrev:vi kan altid hoppasBerkiisz skrev:Erik_94 , Bara smarta svenskar kan erkänna att ni behöver oss invandrare pga arbetskraft , hoppas alla invandrare får lämna sverige så får vi se hur sverige kommer klara sig
din *fult ord*, man ser alltid dig i chatten med 500 rasistiska kommentarer och skämt. hoppas du brinner i helvetet. och alla mods verkar ju inte ens bry sig om rasistiska kommentarerBorn2Ride skrev:ingen dog som tur var, men vi kan se detta på ett bra sätt med.
nu finns det en invandrare färre
Bry dig helt enkelt inte om sådant, det hör inte till tråden och jag vill inte låsa den bara för att några ska dra över på ett annat ämne.Aerox_Isse skrev:din *fult ord*, man ser alltid dig i chatten med 500 rasistiska kommentarer och skämt. hoppas du brinner i helvetet. och alla mods verkar ju inte ens bry sig om rasistiska kommentarerBorn2Ride skrev:ingen dog som tur var, men vi kan se detta på ett bra sätt med.
om du hade utlänsk bakrund så hade du fan banna han snabbare än fan, men nu är det ju inte så, så då är det ju inte så lätt att förstå. om det var någon *fult ord* som skrev om någon svensk, då skulle det ta fart i tråden kan jag säga digbensinskalle skrev:Bry dig helt enkelt inte om sådant, det hör inte till tråden och jag vill inte låsa den bara för att några ska dra över på ett annat ämne.Aerox_Isse skrev:din *fult ord*, man ser alltid dig i chatten med 500 rasistiska kommentarer och skämt. hoppas du brinner i helvetet. och alla mods verkar ju inte ens bry sig om rasistiska kommentarerBorn2Ride skrev:ingen dog som tur var, men vi kan se detta på ett bra sätt med.
Till viss del tycker jag att man ska få uttrycka vad man tycker, på ett sansat sett, men forumet tar avstånd från sådant som omvandlas till personangrepp och agg mot varandra.
Är det något ni finner stötande mot er så får ni ta upp diskussionen med en moderator!
yes helt rätt där, det jag menar är att det finns en idiot mindre.-Johan- skrev:Som born2ride skrev "men vi kan se detta på ett bra sätt med.
nu finns det en invandrare färre" kan tolkas rasistiskt, men han kan mena att det finns en "dålig" invandrare mindre också, ta inte så hårt på allting. Det är ju konstigt att sånt där ska hända egentligen, jag tycker de där bombgalningarna kunde lämna kvar i sina hemländer istället. Dom behöver inte komma till t.ex. Sverige och spränga sig (eller andra). Som tur är händer inte sånt i Finland, nej men bara att vänta tills någon gör det här med
edit: stavfel
stektkorv skrev:var int så säker :/Niky skrev:Fan vad alla är rasistiska, klart att det var sjukt att något sådant här händer, men bara för att en muslim spränger sig betyder väl inte att alla göra det
Alla muslimer går inte runt med bombbälte , men dom som gör det är muslimer.Pontusandersson95 skrev:stektkorv skrev:var int så säker :/Niky skrev:Fan vad alla är rasistiska, klart att det var sjukt att något sådant här händer, men bara för att en muslim spränger sig betyder väl inte att alla göra det
Sant, varje gång man ser en muslim ska man kubba därifrån och hoppas att dem inte spränger sig själv i luften
Edit: Thats My way
Man vet inte vad dem har under klädernazvynx skrev:Alla muslimer går inte runt med bombbälte , men dom som gör det är muslimer.Pontusandersson95 skrev:stektkorv skrev: var int så säker :/
Sant, varje gång man ser en muslim ska man kubba därifrån och hoppas att dem inte spränger sig själv i luften
Edit: Thats My way
terrorist number two?Mura skrev:mhm...fuck sweden!
tråkigt det där med din kusins barn :/bluerider94 skrev:dom bryr sig väl inte om att sverige försöker stoppa kriget, ända dom vill i de länderna är ju att kriga och skjuta ihjäl varandra.. Så låt dom göra det och dra bort alla trupper ifrån deras länder så vi slipper offra svenskar på detta!
mitt kusinbarn dog för ett par månader sen nere i Afghanistan pga att hans pansarbil körde på en vägbomb..
Att sverige tar in alldeles för mycket folk kan man inte blunda för!
Vi tar in på tok för mycket för vårat lilla land.
När vi inte äns har tillräckligt med arbeten till våra egna så vafan ska vi ta in flera hundratusen invandrare för att göra saken värre då?
och visst, några kanske är duktigare.. Men när det kommer in massa invandrare tar dom ju lägenheter som våra studerande kunde använt istället för dessa ickearbetande invandrare som BARA ställer till besvär och kostar Sverige en jävla massa pengar..
När man ser dessa tjocka muslimer med 174 gardiner runt sig och går med 47 barn till dagis för att andra ska få ta hand om deras barn, kan man inte bli annat än förbannad..
tråkigt det där med din kusins barn :/bluerider94 skrev:dom bryr sig väl inte om att sverige försöker stoppa kriget, ända dom vill i de länderna är ju att kriga och skjuta ihjäl varandra.. Så låt dom göra det och dra bort alla trupper ifrån deras länder så vi slipper offra svenskar på detta!
mitt kusinbarn dog för ett par månader sen nere i Afghanistan pga att hans pansarbil körde på en vägbomb..
När vi inte äns har tillräckligt med arbeten till våra egna så vafan ska vi ta in flera hundratusen invandrare för att göra saken värre då?
och visst, några kanske är duktigare.. Men när det kommer in massa invandrare tar dom ju lägenheter som våra studerande kunde använt istället för dessa ickearbetande invandrare som BARA ställer till besvär och kostar Sverige en jävla massa pengar..
När man ser dessa tjocka muslimer med 174 gardiner runt sig och går med 47 barn till dagis för att andra ska få ta hand om deras barn, kan man inte bli annat än förbannad..
True story....bluerider94 skrev:dom bryr sig väl inte om att sverige försöker stoppa kriget, ända dom vill i de länderna är ju att kriga och skjuta ihjäl varandra.. Så låt dom göra det och dra bort alla trupper ifrån deras länder så vi slipper offra svenskar på detta!