Nu tänkte jag gå och köpa mig min första moppe på vintern.Då tänkte jag mig en Derbi GP1 open.Nu undrar jag om det finns någon här som har en , har haft en eller känner någon som har/haft en.Då undrar jag om de är bra cruise moppar och om de har bra prestanda och sådant ??
Nu tänkte jag gå och köpa mig min första moppe på vintern.Då tänkte jag mig en Derbi GP1 open.Nu undrar jag om det finns någon här som har en , har haft en eller känner någon som har/haft en.Då undrar jag om de är bra cruise moppar och om de har bra prestanda och sådant ??
Tacksam för svar MVH Erik
fråga på crossmoppe tråden detta är scooter tråden
hur mycket en anka försöker så kan den aldrig bli en svan
Tacksam för svar MVH Erik
känner två stycken som har Derbi GP1, dem verkar nöjda med sina scootrar.
det är bra drag i dem och bra kvalité inte direkt någon kina moppe.
Köp en! dom är unika och det är ganska fräckt att komma med en sådan imo.. och Derbi gör ingen skit så oroa dig inte för att det känns plastig, och prestandan är också inget bekymmer
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Nu tänker jag då köpa mig en sån.Då kom jag på en fråga som jag kan tycka är rätt så viktig det är då : Hur mycket sopa drar den per mil på ett ungifär ??
themeatlord skrev:Nu tänker jag då köpa mig en sån.Då kom jag på en fråga som jag kan tycka är rätt så viktig det är då : Hur mycket sopa drar den per mil på ett ungifär ??
themeatlord skrev: Nu tänker jag då köpa mig en sån.Då kom jag på en fråga som jag kan tycka är rätt så viktig det är då : Hur mycket sopa drar den per mil på ett ungifär ??
Skulle vara kul och veta
ska du köra orginal så kommer den vara väldigt bensin snål
themeatlord skrev: Nu tänker jag då köpa mig en sån.Då kom jag på en fråga som jag kan tycka är rätt så viktig det är då : Hur mycket sopa drar den per mil på ett ungifär ??
Skulle vara kul och veta
ska du köra orginal så kommer den vara väldigt bensin snål