PoWeRKinG skrev:Sha!
gärna en guide som förklarar vad som klassas som midrace,hyper,highend osv. är less på att alla skriver "det där är inte /midrace/highend/hyper!"
vad är vad ?
kan tilllägas att det är vad som står på förpakningarna , få upp en 70sport oportad med zx och 17.5a till 10hk , naaa ,,zvynx skrev:PoWeRKinG skrev:Sha!
gärna en guide som förklarar vad som klassas som midrace,hyper,highend osv. är less på att alla skriver "det där är inte /midrace/highend/hyper!"
vad är vad ?
Sport: lite lätta trim grejer ex. 70cc sport , ZX rör , 17,5mm kräver oftast inte vevbyte ca 10-13hk
Midrace: Värre än sport men inte i klass med hyper. ca 13-17hk
Hyper/Highend: Oftast allt i motorn utbytt mot värsting trim. ca 18hk
+
ml65 skrev:kan tilllägas att det är vad som står på förpakningarna , få upp en 70sport oportad med zx och 17.5a till 10hk , naaa ,,zvynx skrev:PoWeRKinG skrev:Sha!
gärna en guide som förklarar vad som klassas som midrace,hyper,highend osv. är less på att alla skriver "det där är inte /midrace/highend/hyper!"
vad är vad ?
Sport: lite lätta trim grejer ex. 70cc sport , ZX rör , 17,5mm kräver oftast inte vevbyte ca 10-13hk
Midrace: Värre än sport men inte i klass med hyper. ca 13-17hk
Hyper/Highend: Oftast allt i motorn utbytt mot värsting trim. ca 18hk
+![]()
jag brukar tänka att midrace har man om man har saker som slaktar org veven