Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo
Robban_91_dakotan skrev:cool den ser ju jäkligt blank o frän ut måste jag säga. På bild 2 har jag ganska svårt att se den som "bombat med dekaler", men det är nog för att jag tycker den ser bra ut som den är. Förresten, är den svart eller typ midnight-blue/väldigt mörkblå?
Aerox93 skrev:inte fler dekaler Keep it clean!
Kawasaki?! Det går la inte ann! På med en KTM SM stänka vaffanDT50rMacko skrev:knaske det men den som är på nu är från en kawasaki KX250F och det är en annan form på 4takt och 2takt
TackarTackar aa KTM sänkorna är snygge men det får va denna!ktm_danielsson skrev:Kawasaki?! Det går la inte ann! På med en KTM SM stänka vaffanDT50rMacko skrev:knaske det men den som är på nu är från en kawasaki KX250F och det är en annan form på 4takt och 2takt
Men som sagt, mycket fin för att vara DT50R, tycker oftast till och med dt50mx är snyggare men denna var riktigt go!
du kan få två bilder som jag tog i vintras/våren.potog skrev:när får vi update bro?
tack tack! jodu det var hela förförra sommaren som det putsades!RiejuJååhan skrev:Hej!
Snygg moppe du har! Antar att du har lagt en och en annan timme på polering? Ser grymt fräsch ut!
Tackar! Till salu om någon känner för att köpa!Lundzor skrev:riktigt cool !
DT50rMacko skrev:Den är höjd på sättet att det sitter 2st brickor på övre halvan av stötdämparen... så att hålet för bulten hamnar precis åvanför toppen på dämparen! Hoppas att du förstod!? Annars så kan jag fixa bild! Behövs det?
Bilden kommer ikväll eller imorgon! hade glömt bort den! Men den ska säljas så om någon är intresserad så skicka ett PM till miglinus_dtr skrev:okej tack så mycket!DT50rMacko skrev:jag kan fixa bild till imorgon tror jag! nu sitter jag vid fel dator! dem satt på när jag köpte den! men jag har lagat den en gång då någon tog mina muttrar som höll ihop allt
Det är lungt! Jag tyckte att det blev en väldigt lagom höjning för jag når fortfarande ned till marken men det beror väll lite från person till person!linus_dtr skrev:tack hörru får väl ta och fixa en likadan höjningssatsDT50rMacko skrev:Bump! nu har det kommit 2 st nya bilder på hur bakdämparen sitter fast!
Nej tyvärr inte... Måste betala tillbaka till pappa för min 125a!MartinTSDI skrev:är du intresserad utav ett byte möjligen?
/martin