skulle hjälpa mig enormt att höra vad ni tsr'are har att säga om rören!
nu går vi endast på utseende och effekt, priset skiter vi i då det inte spelar någon större roll tack i förskott! <3
aerox_killen95 skrev:det beror på vad du söker:) gianelli 2t har bra drag genom hela registret, när leovince v6 har bra bottendrag:) Offtopic: Avgasrörs tråden
hade ett giannelli på min drd och tycker att den va tråkig på låga varv! :O förlåt för fel post då
aerox_killen95 skrev:det beror på vad du söker:) gianelli 2t har bra drag genom hela registret, när leovince v6 har bra bottendrag:) Offtopic: Avgasrörs tråden
hade ett giannelli på min drd och tycker att den va tråkig på låga varv! :O förlåt för fel post då
kan hålla med där om att det är tråkigt på låga varv men om du nu inte ska stunta och hålla på med massa som man behöver bottendrag till så är det ett skönt "toppfart/glidar" rör att ha, låter gött göre me
kan hålla med där om att det är tråkigt på låga varv men om du nu inte ska stunta och hålla på med massa som man behöver bottendrag till så är det ett skönt "toppfart/glidar" rör att ha, låter gött göre me
leker runt ganska mycket med moppen och så men inget stunt direkt, men det är skönt med gott bottendrag med ju! känna hur motorn svarar direkt på gasen.. (A)
willemedDERBIN skrev:OT r det nogån som har hört att Malossi - Avgassystem (MHR Replica Supermoto) är ngt bra .... ??
har inte hört något om detta rör ju :/ ?
willemedDERBIN skrev:OT r det nogån som har hört att Malossi - Avgassystem (MHR Replica Supermoto) är ngt bra .... ??
kanske ingen som köper det då det finns billigare
jaa men det finns ju bra effekt rör som man ska spendera pengar på ju :/
ahja det är inget vanligt rör ju :O
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
kanske ingen som köper det då det finns billigare
jaa men det finns ju bra effekt rör som man ska spendera pengar på ju :/
ahja det är inget vanligt rör ju :O