haha, det va väl de ja trodde. men när jag snackade med kompisarna tyckte jag att nån sa att det fanns på crossar också.
men nu har jag fått ett nej av PROFFSEN, tack
iQoD skrev:men herregud, tänk efter, hur kan det finnas en variatorring utan variator?
men jag säger ju att min kompis trodde det, och jag skulle göra det säkert att det inte va så!!! för jag trodde inte heller att det fanns en. dock visste jag inte vart den satt
iQoD skrev:men herregud, tänk efter, hur kan det finnas en variatorring utan variator?
men jag säger ju att min kompis trodde det, och jag skulle göra det säkert att det inte va så!!! för jag trodde inte heller att det fanns en. dock visste jag inte vart den satt
haha, men asså han kan typ inget om moppe. jag sa att en scooter hade tagit bort v-ringen då frågade han om det fanns på crossar. Jag tänkte säga nej, men blev osäker, för jag visste att ringen gjorde att det gick snabbare att driva nånting (variatorn, eller?). Då tänkte jag att om det finns på cross hade de vart nice, men NEJ, DEN FINNS INTE :p
Tragiskt att ni klankar ner på den här killen. Han har förmodligen aldrig meckat med sin moped. Hans kompisar tror att dom vet så mycket och pratar om massa saker som han inte förstår. Och nu när han frågar er här om det finns en variator ring på en crossmoped.
Så säger ni skaffa nya kompisar , "värst på forumet".
Ni har nog aldrig själva varit nybörjare eller hur?