Tjenare, jag har dragen plugg på min peugeot xps, den ser ut som en 250cc cross utseende mässigt och går jävligt bra, och låter ganska skönt för att vara original med bara dragen plugg, men min polares yamaha dt 06 enduro är pluggad, går dåligt osv men den låter mer som en cross, det smäller till lite eller hur man ska säga ur hans, låter bara nice.. hur ska man få den att låta som en cross men inte så mycket högre ljud? haha några bra tips? en 50cc cross låter väl inte som en moped varför gör då en 50cc moped motor det? och dom går bättre enligt mig också! Mvh jonte
kapa isär röret och ta bort allt som heter katalysator/ ljuddämparull. sen byter du ljuddämpare också. skillnaden mellan en cross och moppe är att crossen varvar betydligt mer, och får därför ett högre ljud
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
skaffa 70cc Hebo gp, dubbla luftfilter större förgasare så har du en moped som låter och går rätt bra med haha, en kille här som har de sakerna jag sa där herre jävlar va den låter ^^
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
bluerider94 skrev:skaffa 70cc Hebo gp, dubbla luftfilter större förgasare så har du en moped som låter och går rätt bra med haha, en kille här som har de sakerna jag sa där herre jävlar va den låter ^^
bluerider94 skrev:skaffa 70cc Hebo gp, dubbla luftfilter större förgasare så har du en moped som låter och går rätt bra med haha, en kille här som har de sakerna jag sa där herre jävlar va den låter ^^