Edit: Stiftet är lite mer åt det svarta hållet vilket tyder på att den får lite mkt soppa. Men den ska väl inte flöda och läcka olja för det???
Srry om det är felpost, vet inte om det ska postas i munstyckestråden eller inte
Jolly skrev:mjo. men blev lite orolig när jag läste de här om samma sak kanske skulle hända med min inom en framtid? du har väll typ samma motor som aerox?Aerox_Isse skrev:har precis samma setup som du på min aerox samma munstycke också och jag har inte märkt något fel på min
Fast moppar har ju en förmåga att vara ganska individuella :)
Samma motor som aerox, en skillnaden jag vet är att aerox har lättare vikter original och skivbroms bak, inte trummaAerox_Isse skrev:Jolly skrev:mjo. men blev lite orolig när jag läste de här om samma sak kanske skulle hända med min inom en framtid? du har väll typ samma motor som aerox?Aerox_Isse skrev:har precis samma setup som du på min aerox samma munstycke också och jag har inte märkt något fel på min
Fast moppar har ju en förmåga att vara ganska individuella
aha.Jolly skrev:Samma motor som aerox, en skillnaden jag vet är att aerox har lättare vikter original och skivbroms bak, inte trummaAerox_Isse skrev:Jolly skrev: mjo. men blev lite orolig när jag läste de här om samma sak kanske skulle hända med min inom en framtid? du har väll typ samma motor som aerox?
Fast moppar har ju en förmåga att vara ganska individuella :)