de är så att min polare har en "Derbi Senda X-treme 07" å vill köpa ett trim-rör som ska se så orginal ut som möjligt (behöver inte va pracis så klart) nån som har några tips var de finns isåfall skicka länk å så (sidan ska va från Sverige)
Varför ska de se orginal ut? de kommer ändå låta mycket mera. Men om de ska se orginal ut som möjlig så är de nog metrakit thower, det är ett låg varvit rör.! Det finns och köpa på twostroke.se Jag har för mig att de kostar 1399:-
Om du vill ha ett som ser ut som original så kör med original... Däremot helt urpuggat
Annars så kan du ju köpa ett gianelli 2T och lacka kröken svart det kanske inte riktigt ser ut som original men det går fan så mycket bättre än ett thrower
maximannen skrev:Om du vill ha ett som ser ut som original så kör med original... Däremot helt urpuggat
Annars så kan du ju köpa ett gianelli 2T och lacka kröken svart det kanske inte riktigt ser ut som original men det går fan så mycket bättre än ett thrower
sen så tror inte jag att så många poliser vet hur ett originalrör ser ut på just den modellen, många tror säkert att det är mattsvart som de flesta så du kan ju lika gärna köpa ett ganska skabbigt och lacka