dra pluggen.. så kör du med det ett tag.. sen säger du att du vill dreva upp den till 13 fram för att den varvar så sjukt och att det är bättre för motorn med 13 drev fram!
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
bluerider94 skrev:dra pluggen.. så kör du med det ett tag.. sen säger du att du vill dreva upp den till 13 fram för att den varvar så sjukt och att det är bättre för motorn med 13 drev fram!
Jag sågade upp röret precis vid svetsningen där krom skyddet kommer, där inne sitter en skit fet plugg så om du tar bort den och svetsar ihopp röret så kommer du inte bara få en as bra effekt utom ett mycket härligare ljud
Det är samtidigt väldigt svårt för en polis att upptäcka eftersom att det inte är något man kan skruva upp och kolla
MartenRRX skrev:Jag sågade upp röret precis vid svetsningen där krom skyddet kommer, där inne sitter en skit fet plugg så om du tar bort den och svetsar ihopp röret så kommer du inte bara få en as bra effekt utom ett mycket härligare ljud
Det är samtidigt väldigt svårt för en polis att upptäcka eftersom att det inte är något man kan skruva upp och kolla
MartenRRX skrev:Jag sågade upp röret precis vid svetsningen där krom skyddet kommer, där inne sitter en skit fet plugg så om du tar bort den och svetsar ihopp röret så kommer du inte bara få en as bra effekt utom ett mycket härligare ljud
Så du påstår att polisen inte ser dom helt mystiska och helt opassande svetsmärkena på röret eller?
dom skiter i om du tagit bort det, det dom bry sig om är att om moppen går snabbare än vad den får.....
Undrar varför farsan oroar sig så i poliserna, dom sa att de skull vara SÅ MÅNGA under sommar lovet, och de har typ varit 1 bil hehe så blir nog att trimma den nu snart
stektkorv skrev:Undrar varför farsan oroar sig så i poliserna, dom sa att de skull vara SÅ MÅNGA under sommar lovet, och de har typ varit 1 bil hehe så blir nog att trimma den nu snart
nu äre bara å trimma
köttpaj skrev:
Jaaa det är ju uppenbarligen något fel på folk som kör Rieju
stektkorv skrev:hmm.. märkte nyss att 1 av skruvarna till kröken är muttern svetsad fast i skruven, nå tips på verktyg ja kan använda för att få bort den?
Det ä bara att ta en vinkel slip eller att fila bort skiten:P