Hej , ska köpa ett nytt styre till min Derbi Senda. problemet är att jag vet inte om jag ska ha ett fatbar eller om det går bra med Hebo styret som blir billigare i med att jag måste köpa ett nytt stryrfäste när jag byter till fatbar
köp biltemas styre+fästen billigare, hållbarare, och enligt mej, snyggare
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
tacksam för alla svar men skulle vilja ha ett blå exolerat fatbar isf som finns på ts :/ och de finns väll inte på biltema? och har hört att de inte blir snyggt att färga de själv
Zack skrev:nu fick jag en bra idé kanske köpa det blå exolerade stryret på TS och sen sticka till biltema och köpa styrfäste
görså !
Jag har själv haft ett Hebo styre, och jag tröttnade på det till slut.
Biltemas fatbar är riktigt snyggt & billigt.
Och nej, det står inte Biltema på det. Inte på mitt iallafall (:
Zack skrev:Hej , ska köpa ett nytt styre till min Derbi Senda. problemet är att jag vet inte om jag ska ha ett fatbar eller om det går bra med Hebo styret som blir billigare i med att jag måste köpa ett nytt stryrfäste när jag byter till fatbar
tacksam för svar!
Jag har de silverfärgade biltema fatbar å de är gymt bra pluss billigt:D
eller cykelkraft fatbar och styr fästen kostar sammanlagt 400 spänn osså tycker jag iaf att de är snyggare + att du inte begöver säga att styret är från biltema om nån frågar
Y A M A H A skrev:tror ni att biltemas styrfästen skulle passa scootrar också?
självklart !
FATBAR! Hebo styrena är inge bra alls! böjjer dom as lätt... biltemas fattyn är sjukt bra! håller vad som hälst.
krockade min moppe och den landade på styret och de böjde sig 5mm inte mkt alls!
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
beckvall skrev:FATBAR! Hebo styrena är inge bra alls! böjjer dom as lätt... biltemas fattyn är sjukt bra! håller vad som hälst.
krockade min moppe och den landade på styret och de böjde sig 5mm inte mkt alls!
men om du föreställer dig en vit ram , vita kåpor , vitllackad motor , med blå oljeslang och andra småslangar , sen polerat några ställen och blåexol. styre med vita handtag och vita stryfästen? kan de inte bli snyggt ?
Zack skrev:men om du föreställer dig en vit ram , vita kåpor , vitllackad motor , med blå oljeslang och andra småslangar , sen polerat några ställen och blåexol. styre med vita handtag och vita stryfästen? kan de inte bli snyggt ?
ja jo de skulle det men tänker du på styling så köp de styret du men tänker mna på praktiska saker som hållbarhet så är biltemas mkt bättre.
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!