Jag kollade biltemas hemsida och hittade detta ( länken funkade inte )
1. biltema.se
2. Bil
3. Stereo
4. Slutsteg
5. det översta
Aa men är det verkligen sådana uttag (enligt bilden) han har i artikeln?
Annars får jag väl gå in i en affär i stan, där dom säljer högtalare till bilar, där borde dom ju ha?!
DEA!! skrev:Jag kollade biltemas hemsida och hittade detta ( länken funkade inte )
1. biltema.se
2. Bil
3. Stereo
4. Slutsteg
5. det översta
Aa men är det verkligen sådana uttag (enligt bilden) han har i artikeln?
Annars får jag väl gå in i en affär i stan, där dom säljer högtalare till bilar, där borde dom ju ha?!
Vad äre du ä ute efter egentligen?
Slutsteg kan du köpa vilket som helst, sen är de bara köpa 3,5mm -> RCA adapter, har en sån ligger hemma
Delningsfilterna ska bara finnas en sorts anslutning på, vanlig kabelanslutning. Dom sätter man ju efter steget om de behövs ( normalt sett har stetegn inbyggda delningsfilter men ska man ha diskant kanske de inte räcker ), och kablarna efter steget är bara vanlig kontaktlös högtalarkabel.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
tja, någon som vet vart man kan köpa 12-platta till slider 09? den skall vara byggd för moppen så det abra är att skruva fast och inte behöva svetsa eller liknande
puttrish skrev:tja, någon som vet vart man kan köpa 12-platta till slider 09? den skall vara byggd för moppen så det abra är att skruva fast och inte behöva svetsa eller liknande
puttrish skrev:tja, någon som vet vart man kan köpa 12-platta till slider 09? den skall vara byggd för moppen så det abra är att skruva fast och inte behöva svetsa eller liknande
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Tjena, köpte mig en aerox idag och tänkte byta dom där sakerna där alla knappar sitter på(kommer inte på vad det heter) till tuta, elstart, blinkers, hel/halvljus. Så jag undrar om någon vet var jag kan köpa det?
edit: alla knappar ska vara med, inte som stage6s gashandtagskit
^Nilsson^ skrev:Tjena, köpte mig en aerox idag och tänkte byta dom där sakerna där alla knappar sitter på(kommer inte på vad det heter) till tuta, elstart, blinkers, hel/halvljus. Så jag undrar om någon vet var jag kan köpa det?
^Nilsson^ skrev:Tjena, köpte mig en aerox idag och tänkte byta dom där sakerna där alla knappar sitter på(kommer inte på vad det heter) till tuta, elstart, blinkers, hel/halvljus. Så jag undrar om någon vet var jag kan köpa det?
tja fan hitta inte något annat ställe så skriver här =D
jo jag vill köpa myggjagare men vet inte var man köper dom:S vill gärna beställa på nätet men går bra med en affär nära göteborg tack:P
tjaa letar efter en "oljebricka" till AM6. Som man sätter för hålet om man tagit bort oljepumpen har sett att vissa har sådan i märket conti elr nåt sånt har jag för mig... Undrar vart man kan köpa då jag inte har till gång/ork att göra en sj..
davjoh skrev:Någon som vet var man kan köpa en cateye inte den på cykelkraft för den är så jäkla dyr utan typ en kopia
Finns ( har iaf) på TS, jävligt ful dock tror den heter TNT warrior
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
TK_DRAC skrev:tjaa letar efter en "oljebricka" till AM6. Som man sätter för hålet om man tagit bort oljepumpen har sett att vissa har sådan i märket conti elr nåt sånt har jag för mig... Undrar vart man kan köpa då jag inte har till gång/ork att göra en sj..
Tack på förhand...
gearparts24.com
Någon som vet var man köper en fjäder till stödet åt en dt50r/x?
TK_DRAC skrev:tjaa letar efter en "oljebricka" till AM6. Som man sätter för hålet om man tagit bort oljepumpen har sett att vissa har sådan i märket conti elr nåt sånt har jag för mig... Undrar vart man kan köpa då jag inte har till gång/ork att göra en sj..
Tack på förhand...
gearparts24.com
finns fjädrar på hobby butiker
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
Tack på förhand...
gearparts24.com
finns fjädrar på hobby butiker
jag har bara sett små eller svaga fjädrar, undrade om det fanns original/ersättnings?